Menu rozwijane

11 października 2016

Takie tam cermeninkowe


Cześć, parę godzin temu udzieliłam 'wywiadu' (na momio ofkorsu). W pewnym momencie padło naprawdę fajne pytanie. Brzmi ono: 'Ile wyświetleń ma twój blog i czy jesteś z niego zadowolona?'. Odpowiedź była jak najbardziej twierdząca. Coś mnie po prostu wzięło aby wyrazić swoją radość. Robię to tym postem. Osobiście nie lubię pisać/mówić takich rzeczy, ale z jakiegoś powodu czuję taką potrzebę. Myślę, że to będzie raczej podziękowanie. Myślę, że to raczej jest podziękowanie. Szczerze mogę powiedzieć, osiągnęliśmy sukces. Blog został założony 6 sierpnia, obecnie jest 10 październik. W tym czasie zyskaliśmy liczbę 19 tysięcy wyświetleń. Ktoś może powiedzieć 'Ale inne blogi o momio mają 20-30k'. Tak, ale nie bez powodu podałam datę założenia mymomio. Rozwijamy się w niesamowitym tempie. Jednak to nie największe osiągniecie. Tym co jest najważniejsze jest kontakt, kontakt z czytelnikami. Nawet nie wiecie jak się cieszę, gdy wchodzę na blog, a ktoś praktycznie zawsze jest na czacie. Nawet nie wiecie jak się cieszę, gdy wchodzę na momio, a tam ludzixy wypisują do mnie z różnymi propozycjami, nowinkami, komentarzami. Mam wrażenie, że tworzymy jakąś małą społeczność. Większość tych najaktywniejszych czytelników zna się bardzo dobrze między sobą. To samo mogę oczywiście powiedzieć o redaktorkach. Zanim skład był taki jaki jest obecnie, przez mymomio przewinęło się naprawdę dużo osób. Zanim wszystko stało się bardziej 'stabilne', nie zawsze było łatwo. W każdym razie jest teraz jak jest. Muszę przyznać to samo co napisałam mellisie (autorce wywiadu), jestem zadowolona. Ten wywód oczywiście nie mógł się skończyć niczym innym jak słowem: dziękuję.
(cotojestzapostbezżadnegoobrazkanoo)

1 komentarz:

  1. Wiesz co, lepiej nie mogłaś tego napisać.
    Jak to czytałam... no wzruszyłam się i nie wiem czy komentarz, który pisze nie będzie dziwny, ale po prostu musiałam wyrazić te emocje i ja również dziękuję całej redakcji bloga za to że wogóle piszecie tego bloga bo jest on wspaniały ♡♡♡

    ~miastowa~

    OdpowiedzUsuń