Menu rozwijane

14 października 2016

Godne polecenia.

Dzień dobry/dobry wieczór XD. Dzisiaj mam dla was posta o 'artystach' godnych polecenia. Będą tu hasztagi osób, które rysują.  *Z góry dziękuję voscillatee, która pomogła mi znaleźć te osóbki <3*


1-#kuro_bazgroli
Keneko (<- Nazwa użytkowniczki)
Aaaaaaaaaaaaaaa *-*
No, no, no. Znów dostałam kraba. Za ładne to żebym mogła patrzeć.

2-#VinewoodRysuje
xVinewoodx
Przyznam, że pięknie. Nic dodać, nic ująć. 
Ten rysunek trochę mniej mi się podoba. Ale przyznam, że dziewczyna zarąbiście rysuje.

3-#MalinaRysuje, #Momios_M
Marcekinka
Nie mam słów. Poprostu.
Pięęęęęęknie. Supeeeeeer.

Jak wam się podobają rysunki tych osóbek?
Oczywiście, napiszcie w komach!
Pa, pa <3
~login

6 komentarzy:

  1. Są śliczne^^ Tylko godne polecenia? Chyba śnisz... To dzieła sztuki >.< xD.

    OdpowiedzUsuń
  2. Loginku... Ale trafiłaś z drugim rysunkiem Keneko (narysowała wtedy mnie xD).

    ~kamciag2005

    OdpowiedzUsuń
  3. O mój Boże... Wybacz, że dopiero teraz to mówię ( pewnie dlatego, że dopiero teraz to zauwazylam :^ ) ale ten rysunek Bena był odrysowywany :((
    Przepraszałam wsztstkich, ale wtedy się uczyłam...
    Na szczęście drugi rysunek jest w zupełności mój :D
    Baaardzo się cieszę, że podoba Ci/Wam się mój rysunek <3
    Pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń