Menu rozwijane

29 października 2016

Hot or Not#17 Tydzień z Hot or Not


Wszystkie look'i z #mymomiohot oceniamy po kolei (nie wliczając honorowych), każda stylizacja na # zostanie umieszczona w hrn.

Skala ocen to: not, not+, hot/nothot- i hot

NatNat123
Disnow Blacki:
TO SIĘ ROBI STRASZNE. Naprawdę jest dużo look'ów o takich kolorach itp.
Look jest naprawdę fajny. Moja ocena to HOT.

Cermenina: Prosty,ładny. Za mało jak na pełną hotkę. HOT-

Spektra7x7
Disnow Blacki:
Ogólnie dół jest w miarę ok. Ale ten wianek? 
Moja ocena to HOT/NOT

Cermenina: Wianek mi tu bardzo nie pasuje. Do tego skrzydła trochę kłują w oczy. Poza tym look nie jest zły. HOT/NOT

Mellanie
Disnow Blacki:
Bardzo fajny look. Nie ma do czego się przyczepić. Moja ocena to HOT.

Cermenina: I znowu nie do końca ten wianek gra. Oprócz niego, stylizacja jest naprawdę super. HOT-

Zachęcamy do zgłaszania się pod #mymomiohot.
Dziękujemy za czytanie i zgłoszenia!

2 komentarze:

  1. Masz super blog, piękny, estetyczny.... Możesz mi pomóc? Jak zrobić takie awatarki momio na górze i taką ankietkę pod każdym postem?

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tam, oj tam xD Wianek jest bjuti ^^

    OdpowiedzUsuń