Menu rozwijane

01 października 2016

Hot or Not #8


Wszystkie look'i oceniamy po kolei (nie wliczając honorowych), każda stylizacja na # zostanie umieszczona w hrn.
Skala ocen to: not, not+, hot/nothot- i hot.

Olciak100100
Cermenina: Dosyć fajny look. Jednak parę rzeczy tutaj mi nie pasuje. Zdecydowanie usunęłabym tą czapkę, bądź ją na coś zamieniła. Jeżeli chodzi o strój, jest dosyć prosty, ale fajny. Myślę, że dobrą oceną będzie HOT/NOT.

disnow blacki: Look niby zwyczajny ale ma to coś. Wszystko super pasuje. Mnie się podoba moja ocena to HOT.

Kilerka
Cermenina: Jak zobaczyłam pierwszy raz tą stylizację, miałam wrażenie, że ten plecak tu nie pasuje. Po tym jak ujrzałam soczewki, wszystko ładnie się połączyło. Przyczepię się tu do tego, że w tym look'u srebro i złoto ze sobą źle wyglądają. Z tego powodu HOT-.

disnow blacki: No i tu mamy problem... Plecak i soczewki pasują do siebie... no i tyle. Nie podoba mi się to połączenie. Moja ocena to NOT.

Juki*-*Juki
Cermenina: Poonownie stylizacja od Juki! Tym razem jest lepiej. Look jest naprawdę fajny, nie ma za bardzo czego się czepiać. Nie jest to komplet na najwyższą notę,za bardzo oklepane. Dlatego HOT-.

disnow blacki: Hah... niby nic odkrywczego ale jednak look fajny. Akurat pasuje do września. Nie mam co się przyczepić ale nie jest to nic odkrywczego. Moja ocena to HOT/NOT

Przypominam o konkursie Tygodniowy Brzydal Link

Dziękujemy za czytanie i zgłoszenia!
Zachęcamy do zgłaszania się pod #mymomiohot.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz