Menu rozwijane

05 października 2016

#Gay_is_Okay

Hej! Tu znowu Dis.
Jak większość mogła zauważyć ostatnio na momio "popularny" jest hasztag 
#Gay_is_Okay. 
Zapytałam się mojej koleżanki co o tym myśli. 
Oto jej wypowiedź :


Jeszcze trzeba dodać, że osobą, która wysławiła ten hasztag na momio to
FoxeyPhotos

A teraz moje zdanie:

Ja się bardzo cieszę, że ktoś wpadł na ten pomysł. Jak dla mnie od najmłodszych lat powinno się uczyć tolerancji. Co z tego, że w grze. Ale to jest połączenie przyjemne z pożytecznym.

A jakie jest Wasze zdanie ? Napiszcie w komentarzu a jak nie chcecie publicznie to zapraszam do mnie na priv. 

~Disnow Blacki 

5 komentarzy:

  1. Dla mnie też ta akcja jest fajna i zgadzam się z tobą disnow i z tobą cer

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło,że zgadzasz się z dis, ale mam trochę inne zdanie na ten temat. Tylko tak luźno informuję :D

      Usuń
  2. Właściwie ten haszatag to #Gay_is_Okey, wiem jest literówka i Foxey nie rozpoczęła tej akcji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń