Menu rozwijane

30 czerwca 2018

Odpowiadam na wasze pytania!

ohayooooooooo.
Tak jak obiecałam, dzisiaj odpowiadam na wasze pytanka, które zadaliście mi wczoraj pod ostatnim postem. Bez zbędnego przedłużania, zapraszam!

Pytania od Zaladea

Lubisz mnie?
Kocham

Co sądzisz o kebabach?
Są super jak ty!!

Jakie jest twoje ulubione drzewo?
Ty

Pytania od Sweet108 aka słit

Na jakiej planecie mieszkasz?
Neptun!

Lubisz mnie?
Nie, kocham!!

Pytania od Nana.qq









     Lubisz jeże?
  Uwielbiam

Ulubiony rodzaj sera?
Nie lubię sera, chyba że na pizzy. XD

Pytania od Lawendisa

Zrobisz teraz edycje na chłopaku, żeby dziewczyny na niego leciały?
Pewnie, że zrobię!

Lubisz nutelle?
Ubóstwiam

Masz krowe?
Tak, słit 
*żartuje wybacz słit:(((*

Co sądzisz o słit?
Supi osóbka polecam, ale się mnie 
boi nie wiem dlaczego:(

Pytania od Glossy
Chciałabyś zostać kiedyś pomocnikiem Jacka?
Szczerze to nie, mam za słabe nerwy i za szybko bym się denerwowała gdyby ktoś mi spamił "halo" itd.

Co sądzisz o acta 2?
Z jednej strony to dobrze, a z drugiej nie. Ale znając życie to nie wejdzie, także nie mamy się czym przejmować.

Czy tolerujesz pary homoseksualne?
Taak. Jestem bardzo tolerancyjną osobą i w ogóle mi to nie przeszkadza.

Chciałaś kiedyś odejść z Momio lub bloga?
Tak, kilka razy chciałam.

Ile pieniędzy mniej więcej wydałaś na m+ i paczki szafirów?
W sumie to nie mam pojęcia, ale myśle, że coś około 100-150zł lub więcej. 

Wolisz morze czy góry?
Zdecydowanie morze, ale góry nie są złe.

Podoba Ci się nowa dostawa?
Taak, jest śliczna.

Pytania od...
eee...
Anonima
Grasz w simsy?
Tak, ale ostatnio rzadko.

Jaki masz telefon?
Iphone 8

Masz chłopaka?
Tak, mam.

Tolerujesz lgbt?
Tak, jak pisałam wcześniej jestem bardzo tolerancyjną osobą.

Kim są dla Ciebie EwciaaQQ, Zaladea i disnow blacki?
Wszystkie są moimi przyjaciółkami, kocham was!

Dziękuje za wszystkie pytania!
I chciałam jeszcze powiedzieć, że zdecydowałam na coś takiego, teraz pod każdym moim postem, nieważne czy o dostawie, prezentach czy jakaś seria, możecie zadawać mi pytania i pod koniec postu będę na nie odpowiadać. W następnym poście z serii "Jak (nie) ubierać się na Momio?" pozdrowię trzy pierwsze osoby, które skomentują ten post lub dadzą mi jakieś pytanie, nie pozdrawiam Anonimów bez podpisu swojego nicku na Momio.

Miłego dnia i do następnego posta!

14 komentarzy:

  1. A na moje nie odpowiedziałaś, phi
    Odpowiedź mi chociaż w komentarzu no ej

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoko, mogę być twoją krową XD
    Nie tylko ciebie się boję, zresztą wszystkich się boję XD (Law wie, kogo najbardziej, hehe)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za wzięcie moich komentarzy! 💕

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja widzialam dzisiaj kruszwila na ulicy jak szlam na autobus, pozdro
    mam pytanko: CZY LUBISZ LORDA MARECZKA?

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubisz mniee?
    Lubisz kotyy?
    Lubisz momio?
    ~haniacho2

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejejeje mojw pytanka.
    Może ja też coś podobnego zrobię.

    OdpowiedzUsuń
  7. ile masz lat?
    jak masz na imię?
    masz ulubionych wykonawców muzycznych?
    od kiedy grasz w momio?

    OdpowiedzUsuń
  8. mmm moje pytankaa mm

    uwaga pyt.
    co cie dnerwuje w innych momiowiczach

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam pomysłu na pytania łee

    OdpowiedzUsuń