Menu rozwijane

24 czerwca 2018





Ekipa MyMomio zaprasza czytelników na imprezę na basenie.
Odbędzie się dziś w pokoju użytkowniczki Zaladea o godzinie 18:00. Gości prosi się o założenie stroju kąpielowego, inaczej zostaną wyrzuceni z basenu.
Kod do pokoju to 2206!

!Ważne!
 Jeśli nie będzie kodu od razu, poczekajcie jakieś 10 minut.
Mogę nie zdążyć wrócić do domu, będę starała się informować was na czacie.
Kocham wszystkich co tu są
i Ewe
i Lene tez

Macie screeny, impreza nadal trwa, oglądamy Mundial. 


















 Ten mecz był słaby i zły buuu

A tu macie nasz sześciokącik (bez Anielki) siedzący razem w kinie.


Nie mam gdzie wstawić ok. 
Wyniki konkursu na miss plaży pojawią się jeszcze w tym tygodniu.
No to... Do następnej imprezy!

21 komentarzy:

  1. Chwilowo zostałam nianią więc może być ciężko, ale postaram się przyjść na imprezę

    Pozdrawiam Pej

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie będzie mnie łe
    pewnie słit sie cieszy ;----------------------------------;

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno będę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wampiry pszejmujom tom imprese

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma mnie ): Tak to jest jak się spóźnia na dobre imprezki hehe (─‿‿─)

    OdpowiedzUsuń
  7. PHI NIE MA MNIE!!!!!!!!!!!!
    ~ZDENERWOWANA MASTI

    OdpowiedzUsuń
  8. co tam sie działo omajgad
    3:0 to tak maksymalnie żałosny wynik jaki tylko mogłam sobie wyobrazić
    nie wyjdziemy z grupy, bo po co

    OdpowiedzUsuń
  9. to była najlepsza imba na jakiej byłam
    (CO Z TEGO ZE BYLAM CHYBA NA 3)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super impra, nie ma co, Polska, to żałosne było xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak strzelili 2 gola nie oglądałam ;-; Masakra
    ~Emi35897

    OdpowiedzUsuń