Menu rozwijane

26 czerwca 2018

Paczka + wyniki konkursu.

Hej!
Dziś na momio pojawiła się nowa paczka.
Ech no jest ona... Sami zobaczcie.





Damska wersja zbyt się błyszczy, wątpię, by rzeczy dało się do czegoś dopasować.
Męska wersja mnie rozśmieszyła. Na prawdę, nie mają lepszych pomysłów?

Przejdźmy do drugiej ciekawszej części posta.
Ten kto był na basenowej imprezie, wie, że zostały zorganizowane tam wybory na miss plaży.
Oto looki wszystkich uczestniczek.









Głosami zadecydowałyśmy, że tytuł Miss Plaży otrzymuje Pejpier!
Gratuluję!




Dam ci jakieś 2 wybrane prezenty za diamenty i zestaw momo.
Możesz je przekazać komuś innemu, lub na jakieś multikonto, bo chyba ci się nie przydadzą.

To na tyle!
Podoba wam się paczka?
Która dziewczyna według was powinna zdobyć tytuł Miss Plaży?

13 komentarzy:

  1. paczka nie podoba mi sie fufu
    maska byla kiedys za m+ chyba
    fufu

    OdpowiedzUsuń
  2. Omg dzięki za tytuł miss plaży :D

    Jeśli chodzi o paczki jest ona passe. Szczególnie rozbawił mnie strój chłopaka, ponieważ przypomina on wokalistę zespołu disco polo

    OdpowiedzUsuń
  3. Paczka jak dla mnie jest śmieszna
    supi luk zasługiwał na miske plaży

    OdpowiedzUsuń
  4. Paczka mi sie nie podoba. Chcialam kupic szafiry, ale poczekam na kolejna.

    OdpowiedzUsuń
  5. ta paczka jest mega slaba, nie bede sie dla niej rozpisywac

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawiodłam się na paczce 😒

    OdpowiedzUsuń