Menu rozwijane

29 czerwca 2018

Jak (nie) ubierać się na Momio #2! - Wersja w sklepie

ohayooooooooooooooooo v2.
Po przeczytaniu wszystkich komentarzy pod moim ostatnim postem postanowiłam, że dzisiaj napiszę część drugą!
(jeśli nie widzialeś/aś części pierwszej zachęcam do zapoznania się: [link]
WSZYSTKO bierz z dystansem, ponieważ wszystko jest napisane dla żartów i nie jest na poważnie)

A dzisiaj zajmiemy się tym oto komentarzem
...
I pozdrawiam też pretty doll za miłe słowa!! Dajcie jej jakieś momo i prezenty będę wdzięczna:3

A więc...
Witam Was w drugiej części serii

Jak (nie) ubierać się na Momio!

Dzisiaj będzie wersja w sklepie, bo nie pomyślałam <przepraszam :(> o osobach, które nie mają tych ubrań, ale jednak ja, Julia jestem bardzo wyrozumiała i wysłuchałam smutnej historii słit o tym, że nie ma ona większości ubrań.

Oki, w takim razie przechodzimy do sklepu!
Więc na początku wybrałam tą biało-czerwoną bluzkę, dlaczego?
...

WYGRALIŚMY MECZ POLSKA-JAPONIA 0:1
(w końcu...) Więc wybrałam tą koszulkę za to, że w końcu nam coś wyszło!XD

Teraz wzięłam te czarne szorty, które są bardzo tamblerowe i najważniejsze! - widać twoje piękne nogi...

A teraz dodałam coś bardzo Januszowego, żeby facet wiedział, że jesteś prawdziwą Polką i podtrzymujesz tradycje! (jeśli masz skarpety w szafie, to dodaj je, będzie jeszcze lepiej)

A teraz leci ta bardzo rebel i emo kurteczka, ponieważ faceci lubią tak zwane "niegrzeczne dziewczynki" więc pokaż, że jesteś emo gerl!

Następnie poleciała ta cudowna torebka (czy co to tam jest) z ustami, aby facet wiedział, że jesteś dobra w całowaniu i dajesz mu taki przekaz!

...
*chwila przerwy*
^pozdrowienia dla zal

...
...
...

WRÓCIŁAM!

Oookej, w takim razie lecimy dalej!...
Teraz dodałam kolejną torebkę, która jest bardzo specyficzna i kolczyki, których nie założyłaby żadna kobieta. Faceci lubią oryginalność, a nie tambler gerl w superstarach, które mają prawie każde dziewczyny.

Dodaj na głowie coś, czego nie odważyłby się każdy założyć na miasto... Twój wybranek, krasz lub po prostu facet, zauważy, że masz gdzieś opinie innych i jesteś tolerancyjna!

Okej, następnie poleciały te diamentowe soczewki, aby każdy wiedział, że jesteś warta tyle co prawdziwy diament (a to prawda)!

Dobra, teraz przejdziemy do najważniejszego - makijażu (czyli coś bez czego 90% kobiet nie wyjdzie na miasto, dosłownie nigdzie).

Przecudownie! Zdrowo i kolorowo. Jakby ktoś zauważył, dodałam ten przecudowny kolczyk w nosie dla lepszego efektu.

Jakieś śmieszne okularki, aby wszyscy wiedzieli, że jesteś bardzo zabawną osobą! No i superowy szalik, co z tego, że jest lato? Polska wolny kraj! (no chyba, że acta 2 wejdzie w życie...)


I na sam koniec...
...
...

TE O TO ŚLICZNE WŁOSY! Teraz każdy facet na ciebie poleci!

Cena looku: 
...
Ten okropny uczuć, gdy...
masz...
tylko...
Cóż, może innym razem :(

A i jeszcze, co do pytania Zal...

Tak, na dziewczyny też!

Pod tym postem możecie mi zadawać pytania, ile chcecie, a ja jutro na nie odpowiem! (Tylko no, nie pytajcie jaki jest mój adres itp. XD) 

I takie info dla was: teraz w moich kolejnych postach, będę pozdrawiać trzy pierwsze osoby, które skomentują poprzedni post!

Co sądzicie o acta 2? (art. 11 i art. 13)
Podobała Wam się druga część?
Lubicie pizze hawajską? 

Miłego dnia i do następnego!

14 komentarzy:

  1. Zawsze zdejmuję z hawajskiej ananasa, bo po prostu go nie lubię. Dziękuję za pozdrowienia i w ogóle, mnie na szczęście stać na look, zaraz się ubiorę i lecę podrywać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie zapomniałam pytań
      Lubisz mnie?
      Co sądzisz o kebabach?
      Jakie jest twoje ulubione drzewo?

      Usuń
  2. Na 100% nie wejdzie to.
    Kochaaaaaaam.
    Bez ananasa lepsza.

    Na jakiej planecie mieszkasz?
    Lubisz mnie?

    OdpowiedzUsuń
  3. hawajska? nw nie jadlam
    ~slotka.kicia
    i nie mam pytan sorka

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha super ❤ Co do hawajskiej - nie jadłam ale chyba bym nie polubiła :p Uważam, że acta2 nie wejdzie w życie,bardzo dużo osób korzysta z internetu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabyś zostać kiedyś pomocnikiem Jacka?
    Co sądzisz o acta2?
    Czy tolerujesz pary homoseksualne?
    Masz rodzeństwo?
    Chciałaś kiedyś odejść z Momio lub bloga?
    Ile mniej więcej pieniędzy wydałaś na m+ i paczki szafirów?
    Wolisz morze czy góry?

    Z góry dziękuję jeżeli odpowiesz na moje pytania ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze jedno pytanie - podoba Ci się nowa dostawa w sklepie?

    OdpowiedzUsuń
  7. CHCE POZDROWIENIA :CCCCCCCC
    KOLEJNY CUDOWNY POST Z TEJ SERIIIII AAAAAAAAAA
    CO DO PYTAŃ
    ZROBISZ TERAZ EDYCJE NA CHŁOPAKU ŻEBY DZIEWCZA NA NIEGOGO LECIAŁY?????
    PYTAM SIE O TWÓJ ADRES ITP.
    LUBISZ NUTELLE?
    MASZ KROWE?
    CO SĄDZISZ O SŁIT?


    SĄDZE, ŻE TO GŁUPIE, ALE PEWNIE NIE WEJDZIE
    TAK JEST ŚWIETNA
    TROCHE

    OdpowiedzUsuń
  8. CZY KOLORKI TYCH POEKNYCH CISZKOW MOŻNA ZMIENIĆ BY DALEJ BYĆ ZDUMIEWAJĄCYM?
    PSIK A TERAZ CASZ NA ODPOWIEDZI :

    A GŁUPOTA TOTALNA APFU TYM DURNIOM Z PE !!1!
    JEST SUPERRRRRR
    NIENAWIDZEEE

    OdpowiedzUsuń
  9. OBOZE MUSZE MIEC TE UBRANIA LECE DO SKLEPUU OMFGFFG

    LUBISZ JEŻE?
    ULUBIONY RODZAJ SERA


    HAWAJSKA JEST FU BLE FU
    ACTA DWA NA BANK NIE WEJDZIE W ZYCIE A JESLI BY SIE TAK STALO TO UMRE BO RIP MEMY :CCC

    OdpowiedzUsuń
  10. PIĘKNE. NAWET MNIE STAĆ OMG.
    hawajską kocham.
    a acta2 nie jest takie złe, jak się wydaje - ktoś rozpuścił plotkę o ZaKaZaNiU mEmÓw i podatku od linków, w rzeczywistości chodzi tylko o ochronę praw autorskich i jest to skierowane do właścicieli większych stron, polecam poczytać.

    OdpowiedzUsuń
  11. Grasz w simsy?
    Jaki masz telefon?
    Masz chłopaka?
    Tolerujesz lgbt?
    Kim są dla ciebie EwciaaQQ Zaladea i disnow blacki?

    OdpowiedzUsuń
  12. Tu OlaFajna i hah to z 2018 jak ja jestem tutaj w 2024

    OdpowiedzUsuń