Menu rozwijane

29 czerwca 2018

Nowa dostawa! +włosy, które są już 95854797548 raz w paczce!

Cześć!
No nie zgadniecie kto wrócił!
Ostatnio tak zatęskniłam za pisaniem na blogu, pare osób namówiło mnie abym wróciła no i jestem. 
Wszystko wyszło spontanicznie ale cieszę się strasznie.

Zacznę od włosów z paczki, która na naszym momio była już tyle razy, że rzygam tęczą na jej widok. 

Nawet nie chcę tego komentować... choć wchodząc na ig dało się zauważyć, że wiele osób się jednak cieszy, ciekawe. 

A teraz coś trochę bardziej ciekawego, dostawa.
Wreszcie coś, co nie jest "mroczne", czarne i no wiecie.
Czekałam na wakacyjne ubranka i mam! 


Bardzo podoba mnie się ta sukienka, lecz cena boli me serce. Podobają mi się takie połączenia kolorów, a kwiaty tak "zmiękczają" tę sukienkę i jest bardzo dziewczęca.


Gdyby pierwsza bluzka miała lepsze kolory, mniej dające po oczach możliwe, że bym ją kupiła. Modny jest bardzo teraz taki krój. Cena taka w miare, no tylko brać, ale kolor to psuje moim zdaniem.
Co do drugiej bluzki jestem bardzo pozytywnie nastawiona. Cena jest adekwatna i nie za duża, kolor jak dla mnie cud, miód i pierogi. Kształt bluzki jest nowoczesny i oryginalny. Jak dla mnie super.


Spodnie za szafiry są genialne. Mają modne przetarcie na prawej nodze, sama długość jest bardzo dobra, bo są lekko dłuższe od "normalnych" spodni jakie możemy oglądać na momio. ALE cena odpycha mnie, nie mam momio plus więc niestety jak na razie muszę powiedzieć "nie".
Co do drugich spodni mam baaaaardzo mieszane uczucia. Pasują mi one do dostawy cyrkowej co była jakiś czas temu. Cena jak dla takich spodni jest średniawa. 


Chyba mój faworyt dostawy, buty. Biały z tym takim chyba różem bardzo mi się podoba. Choć zauważyłam, że momio ostatnio robi takie dziwne kształty tych butów, tak jak robią te mega powiększające (fuj) rzęsy i do nich mocne makijaże, meh.


Nie znam się zbytnio na takich czapusiach, choć wiem, że wielu z was je lubi. Niestety nie wypowiem się na ich temat bo nie wiem nawet jaką mają oryginalną nazwę czy coś.


Widząc wiadomości na moim czacie (dziś nabory jak co, hehe) wiem, że te włosy się wam podobają. Jak dla mnie zwykłe włosy, kupiłabym z chęcią, lecz nie chcę wydawać szafirów zbyt dużo na włosy, które są po prosto OK.
Myślę również, że jeśli nie macie na co wydać szafiry i podobają się wam te włosy (a nie macie już całej szafy we włosach) możecie je kupić i noosić, a nosić. 
Jeśli ktoś nawet nie potrafi robić jakiś wyśmienitych looków, te włosy są w sam raz dla niego.


Tutaj mamy torebeczkę w tych pastelowych? chyba pastelowych kolorach. Jak dozbieram na pewno się w nią zaopatrzę. Będzie pasować do bluzki i butów (no i włosów).


Kwiatuszki, które jak dla mnie są bardzo urocze. Będą pasować do PUSZYSTYCH włosów, np tych z obecnej paczki. Cena jest całkiem okej, a nigdy nie wiadomo do czego mogą się przydać.


Jeden z moich faworytów, niestety nie noszę okularów, które tak zakrywają oczy zbyt często, więc nie chcę wydawać na nie szafirów. Jeśli ktoś lubi nosić okulary bardzo polecam, będą pasować do innych rzeczy z kolekcji.

To na tyle z tego posta, dostawę uznaję za całkiem udaną. 
A ty co o niej sądzisz? 

6 komentarzy:

  1. mi sie nie podoba dostawa i fajnie dis ze wrocilas
    -slotka kicia

    OdpowiedzUsuń
  2. O mój Boże, dis wróciła, przyjmiesz dis?
    Jest bardzo ładna, polecam xd
    ~ emka lolik

    OdpowiedzUsuń
  3. dostawa jest bardzo ladna, moim faworytem jest bluzka za diamenty. bardzo podoba m sie jej kolor i kroj. reszta jest spoko z wyjatkiem tej teczowej bluzki i spodni w paski.

    i supi ze wrocilas na bloga diss : >

    OdpowiedzUsuń
  4. Łołoło, fajnie, że wróciłaś.
    Paczka jest zła i brzydka, mam już tych włosów dosyć.
    Dostawa jak dla mnie jest ładna, a njładniejsza jest bluzka za diamenty. c:

    OdpowiedzUsuń
  5. Włosy z paczki całkowicie mi się nie podobają, moim zdaniem wercja dla chłopaków jest ładniejsza. Te dziewczęce są trochę za duże (?)

    Co do nowej dostawy - moim zdaniem jest śliczna! Kupiłam prawie wszystko :D Chciałabym kupić jeszcze tęczową bluzeczkę, ale to już jutro, bo nie mam szafirka :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Włosy mi się nie podobają, za to dostawa tak - moi faworyci to spodenki, buty i te kwiatki hehe
    NO I WRÓCIŁAŚ JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ
    ~Annellia

    OdpowiedzUsuń