Menu rozwijane

12 czerwca 2018

Wczorajsza paczka!

Witajcie!
Wczoraj na momio dodano nowy prezent za kupno paczki szafirów lub diamentów. Jeżeli przed końcem jutrzejszego dnia kupisz taką właśnie paczkę w zamian otrzymasz różne akcesoria na naszą momiową twarz. Składa się ona z: soczewek, makijażu, pomadki, kolczyka w nosie, kolczyk w uchu i tatuaż na rękę. 

 tatuaż 
Szczerze to mało co pojawiają się na momio tatuaże na ręce, a w szczególności w paczkach. Ja osobiście nie jestem ich fanką i nie noszę ich. 
kolczyk w nosie
Dosyć nietypowy kształt i w sumie to tylko co można o nim powiedzieć. Ja zawsze muszę mieć taki dodatek w sowich lookach i ten piercing byłby doskonały.
kolczyk w uchu
Na pewno plus za nie typowość i za oryginalność. Raczej jak bym tworzyła looki z nim musiałabym używać krótkich włosów, aby nie zasłaniały kolczyka.

soczewki 
Podobają mi się, ale raczej nie jest to coś fantastycznego i coś co bym nosiła. 
pomadka
Troszkę się zawiodłam, bo jednak ten kolorek szminek jest dosyć często na momio i w sumie takie coś do paczki to tak średnio.
makijaż
Jest to jedna z rzeczy w paczcie, która jest w mirę godna, aby tu się znaleźć. Podoba mi się tu ten złoty kolor i brokat. Jednak zmieniłabym rzęsy na bardziej delikatniejsze i może wtedy kupiłabym paczkę.


Jak wam podoba się paczka?
Planujecie zakup?


5 komentarzy:

  1. Bardzo ładna
    Kupiłabym ją gdybym mogła (:

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest tylko jedno słowo, aby to opisać- SUPERRR *^* Jednakże paczki kupić nie mogę, a szkoda

    OdpowiedzUsuń
  3. Te soczewki są takie uroczeee

    OdpowiedzUsuń
  4. Piercingi spoko, soczewki urocze, ale nie zmiotło mnie to jakoś żebym to kupiła

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham ten piercing xD <3 Mam kilka piercingów , ale i tak używam 1 :/
    Ale paczek nie kupuję i tak , a reszta jest takie 2/10 , więc nie nie nie xD
    ~Emi35897

    OdpowiedzUsuń