Menu rozwijane

15 czerwca 2018

Nowa wakacyjna dostawa

Hej,
dzisiaj około godziny 13 dodano nową dostawę.
Jest ona wakacyjno-ananasowa.


***
***



Sukienka

Zbyt pogrubia postać. 
Wzór szczerze mi się nie podoba.

Kombinezon

Ładny i tani, przynajmniej ma jednolity kolor.

Strój dwuczęściowy 

Krój części górnej jest średni, bez wcięcia byłoby lepiej, pewnie wtedy kupiłabym.
Wzór mi się podoba, kolor też.



Bluzka

Przewiewna, kolory cudowne, a wzór... nie wiem właściwie co to jest, jakieś ptaki i kwiatki?



Spodenki

Podzielili kombinezon, nawet fajnie.
Te spodnie na pewno znajdą się w mojej Momiowej szafie.



Buty

I tu się zaczyna wzór ananasa.
No ten... mogłaby być wersja bez liści.



Włosy

Zakochałam się. Nie są takie "ulizane" ani zbyt zaniedbane.
Do tego widać kolczyki, nie to co z innymi,. które zasłaniają uszy.
Cudowne, ale mnie nie stać na nie.



Koktajl

I znowu ananas...
Przynajmniej mi się podoba, ale cena... nie lepiej dać 180/90 diamentów zamiast 350/200?



Torebka

Fajnie, że wiklinowa. Kupiłam bez zastanowienia!



Narzutka

Za dużo się dzieje na niej.
Nie lubię milionów kolorów w jednym ciuchu.



Kolczyki

Po co komu pompony na uszach?
Nie kupię.

Lei

Ładne, kupiłam, chociaż wiem, że pewnie tego nie ubiorę.



Okulary

Za dużo błyszczy, nienawidzę błyskotek.
Pomysł na nie jest ciekawy, ale i tak mi się nie podobają.


Podoba wam się dostawa?
Co kupiliście lub planujecie kupić?

8 komentarzy:

  1. Bardzo mi sie podoba (:
    Kupiłam tylko kilka rzeczy, jestem biedna :C
    Ehhh

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zakochałam się w tym zielonym kombinezonie loff ♥ I kupiłam oprócz niego prawie wszystko za diamenty

    OdpowiedzUsuń
  3. kupiłabym, ale bieda tylko 12 diax xDD ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku, dostawa jest śliczna. Kupiłam bluzkę i coś tam jeszcze, ale muż nie pamiętam c::
    Biedna jestem, tylko 2600 diax :cccccccccccccccccccc

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna dostawa, na razie kupiłam tylko żółty kombinezon i torbę, ale zastanawiam się nad bluzką. Spodnie to skrócony kombinezon, ale może kupię. Z szafirami u mnie bieda, a nic za nie nie zauroczyło mnie na tyle, by je wydać i tak. Ale ta dostawa to to, na co czekałam :D
    ~Annellia

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam koszulkę i i te ananasowe koturny <3 xD
    ~Emi35897

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się podoba tylko ten kombinezon xD

    OdpowiedzUsuń
  8. prawie nic nie kupilam.
    liczylam na cos fajniejszego ale cóż...

    OdpowiedzUsuń