Menu rozwijane

24 czerwca 2018

RoomRating (10)

Skala oceniania:
Słabo
Przeciętnie
Dobrze
Świetnie

Kilka Zasad:
- pokoje zgłaszamy na momio w poście pod #RR,
oceniane będą 3 pokoje +bonusowy pokój,
- prosimy o umieszczenie zdjęć swoich momiowych pokoi,
- jeśli zrobicie remont w swoim pokoju możecie ponownie się zgłosić,
- ponowne zgłoszenia pokoju powinno być w sporym odstępie czasowym,
- pokoje będą oceniane według kolejności wstawianych postów na momio pod "#RR",
- nie ważne ile wydałeś na stworzenie pokoju, liczy się pomysł,
nie kopiujemy pomysłów innych,
- staramy się, aby pokój był kreatywny,
- nie bierzmy oceny przez nas na poważnie

○○○

Zaladea
EwciaaQQ
Bardzo uroczy i słodki pokój zal. W sumie to wszystko jest tu poprawnie dobrane. Zmieniłabym jednak tapetę na troszkę mniej fikuśną, a tak poza tym to nie mam się już do niczego przyczepić. Ocena to Świetnie.

LenQa30
Różowy pokój, który jest bardzo uroczy. W sumie to zgadzam się z tym, co napisała Ewcia. Tapeta troszkę psuje wygląd pokoju. Poza tym ciężko z za niej dojrzeć podświetlany napis "dream". Moja ocena to Świetnie.

Pineaple
EwciaaQQ
Tak troszkę wieje pustką w tym pokoju, ale też jest tu porządek i nadaje to temu pokojowi ład. Jednak dodałabym tu od siebie kilka rzeczy, aby wypełnić luki. Moja ocena to Dobrze.

LenQa30
Pustka i pustka, ale tak jak Ewcia napisała, ta pustka daje porządek. Choć ja i tak bym dodało tu kilka rzeczy. Moja ocena identyczna jak Ewci- Dobrze.

czarnobiała777
EwciaaQQ
Wiele rzeczy tu do siebie nie pasuje np. ściana galaxy do choinki. Te dwie rzeczy psują cały wygląd pokoju. Gdyby to zmienić i dodać kilka innych rzeczy pokój byłby świetny, ale na chwilę obecną daje ocenkę Słabo.

LenQa30
Nie podoba mi się tu ta tapeta, która nie wiadomo skąd tu się wzięła. Dałabym tu coś jasnego i prostego. Podobnie jak Ewcia daje ocenę Słabo.

Bonusowy Pokój
(osoba wylosowana zgodziła się na ocenienie swojego pokoju)

Iwonka 100
EwciaaQQ
Uuu ile tu jest animo (jest tu nawet czubaka). Widać, że ktoś tu lubi zwierzątka. Jednak odjęłabym ich troszkę. Sam pokój jest ładny, ale kilka rzeczy tu nie pasuje. Nie mam pojęcia, co tu robi ten nietoperz za szafą. Niby jest ładnie wszystko, to jednak za dużo się dzieje. Moja ocena to Dobrze (za czubakę).

LenQa30
Czubaka, czubaka jej. Animo zagłusza cały ład i porządek w pokoju. Tak jak Ewcia wyrzuciłabym tego nietoperza. Za czubakę daje ocene Dobrze.

Zachęcamy do zgłaszania swoich pokoi pod #RR!

6 komentarzy:

  1. Dziękuję dziękuję za takie dobre oceny <3 Kocham was czy coś, czekam na moje 2 kolejne pokoje XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne pokoje, zgadzam się z waszymi ocenami, czekam na mój pokój (:

    OdpowiedzUsuń
  3. WRZYSTKIE SOM PSZYTKIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest błąd nie Iwonka 100 tylko Iwanka 100

    OdpowiedzUsuń