Menu rozwijane

26 czerwca 2018

Nowe mroczne prezenty

Hej, 
O dokładnie 11:00 dodano nowe prezy.
Są one mroczne, kocham taki styl.



Spodnie 1
Nadal mi się nie podobają
Cena jest spoko, nie za droga.

Spodnie 2
Juhu! Spodnie z dziurami!
Ale wolałabym, żeby były one bardziej obcisłe, typu rurki. (nie znam się na ciuchach, ok?)



Bluzka
Nawet fajne ombre.
Te kolory są takie mdłe, zwłaszcza ten fioletowy.

Top
Tani i ładny!
Widziałam podobny top w internecie.
Chyba jestem uzależniona od neta...



Ogrodniczki
Yyy... No nie wiem, nie przypadły mi do gustu.
Tak, to przez tą kratkę.

Sukienka
Oemdżi, tak!
Miłość od pierwszego wejrzenia.
I do tego kosztuje tylko 450 diamentów! (lub 300)



Sukienka
Kocham ją bardziej niż tamtą.
Ale droga jest, ktoś się wymieni, jak będę mieć m+? (czyli za ok. tydzień)

Buty
Ładne, nic dodać, nic ująć.
Raczej ich nie będę wykorzystywać, gdyż wolę buty z wysokim obcasem.



Okulary
Totalny kit tej kolekcji, kolory nie pasują i kształt jest zbyt owalny.

Gucci torebka
GUCZI GENG GUCZI GENG
Widać, że się inspirowali Gucci.
Tanie, nie to co w prawdziwym życiu. xD
Akurat ta torebka mi się bardzo podoba.



Bluza
Ta cena do niej kompletnie nie pasuje.
Dałabym za nią maksymalnie 300 diaxów.

Szminka
Uuu... mraśny kolorek.
Kocham matowe szminki. (Momio, dodaj więcej takich do sklepu)
Na pewno będę ją nosić i to będzie jeden z moich Must Have.
Może kiedyś zrobię taki post.



Makijaż
Rzęsy wyglądają bardzo sztucznie, eyeliner jest ciut za gruby.
Nie dałabym 1 szafira na takie coś.

Włosy
O nie :c
Dół tych włosów mi się podoba, ale góra jest taka "ulizana".
Może nosiłabym je (ktuś wymieni się?)



Podoba wam się mroczny styl?
Jak oceniacie te prezenty?
Rozczarowani, że to nie MW?

Zrobić kiedyś Must Have?

A tak z innej beczki, gdzie wyjeżdżacie na wakacje?

8 komentarzy:

  1. Mroczny styl jest super.
    Oceniam je 10000000000000000000000000000,5/10. Są za ładne na ocenę zwykłą.
    Tak, ale one to nadrabiają.
    TAK ZRÓB PROSZE JUŻ CI DAWNO DAŁAM TAKI POMYSŁ NO SŁIT...
    Jadę do Warszawy, może nad morze, na Kretę i na półkolonie.


    słit umrzyj

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, loff it
    Są meeeeeega ^^
    Tak, ale są cudne
    Nwm co to że
    Na Węgry hah

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się osobiście prezenty podobają. Chociaż największym niewypałem są te buty xD Tak to wszystkie inne prezenty są okej, kupione mam już prawie wszystkie. Na początku myślałam, że te włosy źle będą wyglądały na postaci ale jak je nałożyłam to zmieniłam zdanie :D Chyba najbardziej podobają mi się ogrodniczki, top, spodnie z dziurami, włosy, bluza i matowa pomadka :D


    Co do wyjazdu, jadę za tydzień do Augustowa :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hm prezy sa spoko mam juz wiekszosc.
    najbardziej podoba mi sie sukienka z gorsetem i wlosy. sa ulizane ale jednak na postaci ladnie to wyglada

    lece na dominikane i jade do krynicy zdroj
    hm

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezy są nawet spk... Spodnie z dziurami mym życiem *_* JA I TAK NADAL CZEKAM NA MW. A na wakacje to jadę jutro do babci w góry ^_^

    OdpowiedzUsuń
  6. rzeczy, ktore kocham z tych prezentow to:
    spodnie 1 i 2
    wlosy
    szminka
    torebka
    okulary
    bluzka 1 i 2
    sukienka 1 i 2
    a reszta ok

    OdpowiedzUsuń
  7. K O C H A M wlosy i sukienki.
    Ogrodniczki i obie pary spodni też spoko, okulary i torebka takie c 0 0 l
    A takich szminek bylo juz pierdyliard, ale przynajmniej cena jest normalna.
    Ta bluza/koszula ok, ale za droga. Mam już podobną, była w sklepie i to za diamenty. Co prawda z początków mojego konta. To czego nie wymieniłam, średnie.

    A na wakacje nigdzie nie wyjeżdżam, bylam w Turcji w czerwcu
    ~Annellia

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham ogrodniczki i szminkę <3
    Nigdzie nie jadę :( Jak zwykle w sumie... Mieszkam w małym mieście , więc
    ewentualnie pojadę do Krakowa , Wrocławia itp.

    OdpowiedzUsuń