Menu rozwijane

18 czerwca 2018

Znowu lamorożec w paczce!

Hejka!
Jeżeli kupicie dziś paczkę szafirów lub diamentów otrzymacie dodatkowy prezent w postaci lamorożca, który na momio był już ileś tam razy. Szczerze to zawiodłam się na momio dziś jak weszłam i zobaczyłam tego animo w paczce. Ile razy można dawać to samo, jest przecież tyle innych animo czy ciuchów #MostWaned, które z pewnością spodobałyby się użytkownikom. Jeśli chodzi o mnie, to nie posiadam jeszcze tego animo i tak naprawdę nie planuję go kupować.


Co o tym myślicie?
Posiadacie tego animo?

9 komentarzy:

  1. Ja widziałam tego animo z 1000 razy.

    OdpowiedzUsuń
  2. znowu? nie lubię go, eh
    ~Annellia

    OdpowiedzUsuń
  3. rzygam juz tym lamorozcem jeju
    oby sobie poszedl i nigdy nie wrocil

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie kupuję paczek , a lamorożec fajny , tylko mi się już przejadł ;-;
    ~Emi35897

    OdpowiedzUsuń
  5. Jezu, znowu?!?1
    Kupila bym Ale nie mogę
    ~ emka lolik

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tam się bardzo cieszę z jego powrotu, bo wcześniej nie mogłam go kupić, a mi się mega podobał, a teraz akurat mogę ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. albo mi sie wydaje
    albo jakos niedawno byl w paczce
    nie wiem

    OdpowiedzUsuń