Menu rozwijane

12 czerwca 2018

Mini dostawa LGBT!

Jak samo momio napisało po wielu próbach, prośbach i pytaniach postanowili nas wysłuchać i zrobić dostawę inspirowaną LGBT. Większość rzeczy z kolekcji już była wcześniej dostępna na momio, więc można powiedzieć, że jest to mini #MostWanted. Ja osobiście nie spodziewałam się, że to dziś w sklepie zawitają te ubranka. W sumie to nie myślała nawet o tym czy kiedykolwiek taka dostawa pojawi się. 

 Kolekcja będzie z nami do końca miesiąca, co w sumie jest zrozumiałe, gdyż czerwiec jest miesiącem dumy LGBT.

 Bluzka
Zwykła bluzeczka, ale wzór bardzo mi się podoba. Zmieniłabym kolor samej bluzki na np. Biały i być może wyglądałoby to jeszcze lepiej lub po prostu dodała więcej kolorów. Oczywiście i tak ją kupiłam.

 Buty
Nigdy wcześniej tych butów nie widziałam na momio i wydaje mi się, że jest to świeża rzecz w grze, ale też mogę się mylić. Jeżeli wiecie czy to jest #MW to napiszcie w komentarzu. Same buty bardzo mi się podobają i z chęcią je kupiłam.

 Tęcza- dodatek
Tak to jest #MW, już wcześniej chciałam to kupić, ale zawsze nie miałam na to środków na moim kocie momiowym. Cóż w końcu mam okazję to kupić, ale no niestety nie jest to już mój obecny styl. Jednak postanowiłam, że kupię, abym na przyszłość nie żałowała.

 Tęcza- tło
Czy mi się wydaje czy ta tęcza nie była jako prezent za momio plus. Zresztą już wcześniej to miałam w szafie. Napiszcie w komentarzu jeżeli wiecie skąd to jest.

 Flaga
Nie mogło zabraknąć tej oto flagi. Oczywiście kupiłam bez zastanawiania. Cena jest świetna i każdy momiowicz może sobie pozwolić na jej zakup.

 Kamizelka
 Nie mam pojęcie czy było już to wcześniej na momio. Nigdy tego nie widziałam w sklepie, ani na żadnym momiowiczu. Sama kamizelka jest spoko, kupiłam ją. 

 Makijaż
Miałam już go wcześniej w szafie, z którejś dostawy #MostWanted. Jest to drugi wariant kolorystyczny tej tęczy, a oryginalny również jest w mojej szafie. 

Soczewki
Ich również nie widziałam na momio i wydaje mi się, że jest to świeża rzecz, ale mogę się mylić. Kupiłam je, gdyż zawsze do czegoś je wykorzystam.

Okulary
To jest na 100% #MW. Widziałam je kiedyś w dostawie, ale nie mogę sobie przypomnieć kiedy i z której jest to dostawy. Nie miałam wcześniej okazji ich kupić, więc dziś to zrobiłam. 


Co myślicie?
Jesteście zaskoczeni dostawą tak jak ja?
Co już posiadaliście, a co kupiliście?

11 komentarzy:

  1. Kupiłam dosłownie wszystko oprócz tej tęczy z chmurką. Tak, to kiedyś było za m+, więc trochę słabo, bo kiedyś musiałam wydać na to prawdziwe pieniądze, a teraz jest tak po prostu za diamenty w sklepie... Żal...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, nie byłam pewna czy było to za momio plus. Tak troszkę słabo, ale cóż. A i jeszcze możesz podać swój nick na momio tak na przyszłość chcę wiedzieć :)

      Usuń
    2. No, ja też musiałam wydać prawdziwe pieniądze :/

      Usuń
    3. No po prostu Zal no. Ja też kupiłam wtedy m+

      Usuń
    4. Dołączam się do zażaleń... Też kupiłam wtedy M+... :P

      Usuń
  2. Jeżeli chodzi o buty, kamizelkę i soczewki. Były one wszystkie w 2016 roku. Dwa pierwsze był w jeden dostawie. Buty były za 3 szafiry, a kamizelka za około 400 diamentów, jeśli chodzi o soczewki to były one w paczkach.

    Oczywiście doceniam sam fakt, że pojawiła się taka dostawa, ale szkoda że większość rzeczy to #MW. Mam momio od 2015, więc większość rzeczy miałam już wcześniej, ale faktem który mnie osobiście wkurza jest to że dodawane są rzeczy, które były do kupienia za prawdziwe pieniądze lub które kiedyś były bardzo drogie w sklepie i straciły swoją wartość. xdd

    OdpowiedzUsuń
  3. Większośc z tych rzeczy kupiłam. Nie jest to mój styl, ale nigdy nie wiadomo kiedy może nam się to przydać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest super
    Czekałam na makijaż i ten filtr
    I jestem miło, ale zaskoczona
    ~ emka lolik

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam wrażenie, że wszystko oprócz flagi i koszulki to mw
    Te dwie rzeczy kupilam, nad kilkoma się jeszcze zastanawiam, i tak, ta tęcza jest z m+, mialam ją
    Pamiętam jak kiedyś chcialam bardzo ten filtrXD
    ~Annellia

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam flagę , soczewki i te oczy z tęczą (xD) zawsze chciałam je mieć...
    A kamizelkę miałam już wcześniej ;)
    ~Emi35897

    OdpowiedzUsuń