Menu rozwijane

11 czerwca 2018

"Aktywne Prezenty"

Hejka!
Dziś po południu zresztą jak zawsze pojawiły się nowe prezenty. Już po samym tytule widzimy jak została nazwana kolekcja. Szczerze spodziewałam się czegoś lepszego i bardziej wakacyjnego, ale cóż nigdy nie możemy przewidzieć co będzie na momio w podarunkach. "Aktywne prezenty"- nazwa moim zdaniem nie pasuje do samej zawartości jaką znajdziemy w prezentach. 

 Spodenki
Wyglądają sympatycznie i na pewno nie powinno zabraknąć takich spodenek w naszych szafach. Cena jest bardzo dobra, więc niejeden momiowicz będzie ich posiadaczem.
Spodnie
Moim skromnym zdaniem spodnie prezentują się no źle. Jest to totalnie nie mój gust i styl. Cena jest dla nich dobrze dobrana, więc też na pewno kilka osóbek będzie je posiadać.

 Bluzka 1
Kocham wzór na tej bluzeczce. Jest on w klimatach LGBT, który zresztą ostatnio opanował momiowe instagramy. Bluzka jest warta posiadania i ja sama jestem już jej posiadaczką.
Bluzka 2
Nic nadzwyczajnego i oryginalnego. Nie mam pojęcia jakim cudem jest ona za 2 szafiry. Cóż jest niby ładna i wygląda okej no, ale jednak ta cena.

 Bluza
Jest ona okej i w sumie nie pożałowałabym jakby ktoś mi ją wręczył, bo jednak zawsze do czegoś ją wykorzystam.
Spódniczka
Jest to jedna z rzeczy, która najbardziej mi się podoba z tych prezentów. Zwykła, prosta, czarna spódniczka z białymi dodatkami, a jednak robi na mnie wrażenie.

 Buty
Butów jak zawsze nigdy za mało choć przyuważyłam, że w ostatnim czasie dosyć często pojawiają się buty w takim stylu.
Czapka z daszkiem
Nigdy nie była posiadaczką takiej czapki z daszkiem na momio, więc cóż innego mi pozostało jak postarać się, aby ją jakoś zdobyć. Tak może być to dziwne po tym jak zawsze piszę, że nienawidzę czapek na momio. 

Plecak
Kilka takich plecaków w szafie już posiadam i każdy niczym praktycznie się od siebie nie różni. Tu taki kolejny czarny plecaczek i w sumie to nie robi mi to różnicy czy będę jego posiadaczką czy też nie.


Jak podobają wam się prezenty?
Podarowaliście coś już komuś, a może to wy coś dostaliście?

7 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie ma żadnych włosów ani soczewek. No ale coż... Najbardziej podobają mi się szare spodenki i ta czapka (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no i najmniej podoba mi się spódniczka (nie zabijcie mnie plz XD)

      Usuń
  2. Znowu nie ma włosów, meh
    idę płakać do konta
    a tak ogólnie to prezenty nawet ładne

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezenty są nawet spoko, ale szału nie ma. Moim ulubieńcem jest tęczowy T-shirt i spódnica.

    OdpowiedzUsuń
  4. takie meh te prezenty, niczym się nie wyróżniają, a część jest po prostu brzydka
    ale tęczowa bluzeczka jest super

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle mam prawie wszystkie rzeczy za diaxy , ale jeszcze muszę lvl na multiku dobić xD Spódnica fajna , ale w chwili obecnej czekam na jakieś ładne włosy w prezentach :/
    ~Emi35897

    OdpowiedzUsuń