Menu rozwijane

22 czerwca 2018

Nowa arabska dostawa

Hej,
dzisiaj o 13 dodano nową dostawę o tematyce arabskiej.
Mogliśmy się tego spodziewać, gdyż dodano takie meble.



Sukienka

Sukienka nie podoba mi się, pogrubia postać.
Wzory nie kojarzą mi się z takim stylem.
I do tego cena, nie opłaca mi się jej kupić.

Kombinezon

Ładny, jednak nie kupię, gdyż nie lubię na Momio kombinezonów.




Bluzka

Lubię takie kroje bluzek, ale w połączeniu z tym wzorem i kolorem, ten ciuch mnie zniechęca do zakupu. Wolałabym jakieś inne wzory.





Spódnica

Ładna, tania, kupiłam, chociaż mi się nie przyda.




Spodnie

Umm... Nie wiem co o nich powiedzieć, za ładne to nie są, a cena?
 W ogóle się nie opłaca ich kupować.




Buty

Wzór ładny, ale wolałabym, żeby miały trochę inny tył (?).
Na postaci wyglądają przekomicznie.




Turban

Wzór to kit, jeszcze do tego to nakrycie głowy powiększa głowę postaci, co niezbyt dobrze wygląda.




Włosy

Kocham!
Jak kupię momio plus, to wybiorę tę tańszą wersję, gdyż mam tylko 3 szafiry.
Zastanawiam się, która wersja jest lepsza, brązowa, czy blond?




Torebka

Kupuję raczej wszystkie torebki, ale tej akurat nie.
Jakoś nie przypadła mi do gustu.




Kolczyki

Wzór w księżyce?
Mi się to bardziej kojarzy z Turcją.
Kolczyki, ładne, kupiłam.




Okulary

No nie podobają mi się.
Cena jest w porządku, ale wzór już nie.

-
Dostawa mi się nie podoba prawie wcale.
Nie lubię takiego stylu.



Lubicie tak styl? 
Podoba wam się ta dostawa?
Kupiliście coś?

Jak tam po zakończeniu roku?
Macie stypendium lub pasek?

13 komentarzy:

  1. Było fajnie.
    Ja mam średnią 6,00, lubię się uczyć.
    A jestem dopiero w 4 klasie!

    ~ Masti z czatu

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kupiłam te ciemne brązowe włoski z wiankiem tym białym z most wanted w stokrotki cudnie wygląda <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nienawidzę takiego styla
    Jest okropna ale ok
    Koszulkę kupiłam

    Super git fajnie wow noga w górę xD
    Mam pasek, stypendium [*]

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się nic nie podoba z tej kolekcji

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kupię włoski za 3 szafiry hehe xD
    ~Emi35897

    OdpowiedzUsuń
  6. dostawa taka srednia, kilka rzeczy kupilam

    zakonczenie roku pfpf w naszej sali nawet krzeselek nie bylo bo nam zabrali wiec godzine na podlodze spedzilam fu

    OdpowiedzUsuń
  7. Według mnie ładniejsze z tych dwóch są blond.
    Kupiłam te spodnie, przydadzą mi się do looków. Według mnie nie są powalające, ale przydatne. No i włoski najlepsze <33

    OdpowiedzUsuń
  8. Kilka rzeczy jest spoko. Z włosów wzięłabym te ciemne.
    Co do zakończenia, u mnie trwało 8 minut :D 4.92, myślałam że będzie gorzej.

    OdpowiedzUsuń