Menu rozwijane

20 czerwca 2018

Nowa dostawa mebli

Elo.
O którejś godzinie dodano nowe mebelki, hihi.
Motyw: arabski. (chyba)



Stół

Yyy co.
Nie wiem, jak to ocenić. (po prostu mi się nie chce)




Coś do leżenia

Ładne, ale nie tanie, najwyżej ukradnę somsiadowi, jak kupi.
To trochę wygląda, jak z cyrku lub pokoju wróżki.



Łóżko

Kocham.
Lubię dużą ilość wzorków na pościeli.




Trująca roślinka dla law

Kupię, żeby otruć somsiadów i siebie, law też.
Tanie, więc trzeba brać.



Ściana

Hipnotajzing, hipnotajzing i jeszcze raz hipnotajzing.
E, za droga, nie będę wydawać aż 1 szafira!




Podłoga

To my jesteśmy w kuchni czy co?
A tak poza tym, tania i ładna.



Oknopodobne coś

Eee... nie. Za drogie, phi.

Okno

Ładne, ale za drogie widoki, łee.




Świeci

Za dużo wzorów i kolorów  słit - typowa kobieta
Nie kupię, bo mi nie pasuje do pokoju.


Podoba wam się nowa dostawa mebli?
Lubicie taki styl?
Jaka jest wasza ulubiona rzecz z tej dostawy?
Mam być bardziej poważna??????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

14 komentarzy:

  1. Śmieszny ten post.

    OdpowiedzUsuń
  2. sama sie otruj mnie zostaf w spokojó

    OdpowiedzUsuń
  3. nie podoba mi się, drogo i brzydko
    nie lubię takiego styla
    mojo ulubiono rzeczo z tej dostawy jest drzewo, bo moge cie nim otruć
    nie bonć poważna!!!!!!!!!!!!!!???????????????????????????

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziwna jest i brzydka
    Nienawidzę takiego stylu
    Moje ulubione drzewko aww ^*^
    Nie bądź poważna ok?

    OdpowiedzUsuń
  5. Az sie zasmialam
    nie badz powazna slit
    jak jestes niepowazna to sie wyrozniasz


    ~Nana.qq

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam hajsu nic nie kupiłam :p
    ~Emi35897

    OdpowiedzUsuń
  7. A mi się rzeczy podobają, co prawda to nie do końca ten styl co w moim pokoju, ale coś zakupię na pewno. Moje ulubione rzeczy to roślinka, łóżko i to namiotocoś, ale poza ceną xd.

    ~Annellia

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładniusie mebelki, na pewno kupię roślinkę i łóżko. Nwm trochę mnie drażni taki styl pisania xd

    OdpowiedzUsuń