Menu rozwijane

01 czerwca 2018

Nowa dostawa!


Szczęśliwego Dnia Dziecka!

Dosłownie przed chwilą do sklepu zawitała nowa kolekcja o tematyce typowo wakacyjnej:


Zaczynajmy!


Sukienka

Jest... wyjątkowa, tak się wyrażę. Przypomina mi koszulę nocną - chyba przez te guziki i paski. Po założeniu na avatara wygląda trochę jak worek... nie jest zła, ale fenomenalna także nie. Może myślę tak, bo to zupełnie nie mój styl? A może jest po prostu brzydka?


Bluzka I

Podoba mi się, jest lekka i dziewczęca, ma ładne kolory, generalnie przywodzi na myśl lato. Ale (to chyba moje słowo firmowe) cena jest o wiele za wysoka - myślę, że bluzeczka nie jest warta aż dwóch szafirów.

Bluzka II

I tutaj całkowicie bym zrozumiała, gdyby kosztowała szafiry. Jest bardzo ładna, tania i na pewno się przyda!


Spódnica

Zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia. Wzór na niej przypomina trochę łuski ryby, a długość za kolano tylko dodaje jej pewnego rodzaju wdzięku. Śliczna!


Spodnie

Mają kolor, w jakim rzadko widuję inne ubrania na Momio. To taki... arbuzowy? Chyba tak. Podwinięte nogawki w groszki są po prostu urocze. Jeszcze zastanawiam się nad kupnem, ale z tą ceną raczej znajdą się w mojej internetowej szafie.


Buty

Nie mam za dużo do powiedzenia na ich temat. Ostatnimi czasy Momio obsypuje nas obuwiem w takim samym stylu, ale w innym kolorze. Są to zwyczajne buty sportowe, i w sumie to nic więcej ciekawego w nich nie widzę, oprócz barwy.



Bandana

Niezbyt pasują mi w niej kolory, a po założeniu dziwnie spłaszcza czoło naszego avatara...


Torebka

Ładna. Ładna, i w to chyba wszystko, co mogę o niej powiedzieć. 


Kolczyki

Zazwyczaj kolczyków nie widać, bo większość momiowych fryzur zasłania uszy, więc tych chyba nie kupię. Pozytywów jest wiele, między innymi mają żywe, energiczne kolory. Mi jednak nie za bardzo przypadły do gustu, ale... są tanie, więc czemu by nie.


Okulary

?
W sensie, fajnie że dostaliśmy jakieś okulary w niestandardowym kolorze, ale moim skromnym zdaniem nie będą pasowały do zbyt wielu looków. Nie są jakieś szczególnie brzydkie, bo gdybym miała oceniać w skali, dostałyby 6/10. Chodzi bardziej o... nie, nie kształt. Nie wiem do końca, co mi w nich nie pasuje, ale nie pasuje. Mimo wszystko nie są najgorsze.

Podsumowując, kolekcja nie jest szałowa, ale większość rzeczy - których, swoją drogą, jest zaskakująco mało - mi się spodobała.

Potem podmienię screeny na takie z watermarkiem, teraz udawajcie, że nic nie widzieliście.

A co wy uważacie o dostawie?
Kupiliście coś?

7 komentarzy:

  1. Jak dla mnie dostawa jest śliczna, wiele rzeczy jest dość tanich. Szkoda tylko, że nie ma fryzury. :f

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna :)
    ale momio przesadza z okularami za szafiry

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie podoba mi się ta dostawa ;/ Jedyne co kupiłam to bluzka za diamenty i tyle...-tancerka Emi

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic mu się nie podoba więc przeczekam na następną :(

    OdpowiedzUsuń
  5. na Momio tak -> emka lolik02 czerwca, 2018 16:31

    Mi się podoba, ale nie ma włosów :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam bluzkę za diaxy i spodnie chyba do kompletu xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Czemu ludzie tak hejcą tą dostawę, nie jest przecież taka zła

    OdpowiedzUsuń