Menu rozwijane

18 czerwca 2018

Hot or Not #43

Cześć!
Oto kolejna cześć Hot or Not!
Wszystkie looki z #myhorn będą oceniane po kolei, każda stylizacja (z wyjątkiem tych wstawianych pod rząd przez jedną osobę) na # zostanie umieszczona w Hot or Not.
No więc, skala ocen to: not, not+, hot/not, hot- i hot.


Tifanny.

Zaladea:
No jest nie najgorzej. Zawsze doceniam brwi w looku. Dół wygląda ładnie, do całości nie pasuje mi twarz. Zdjęłabym, lub wymieniła kolczyk i zmieniła soczewki. Nie pasuje mi również tło. Moja ocena to hot/not.
EwciaaQQ:
Powiem szczerze, że jest to najlepszy look, który dziś mamy do ocenienia. Nic nie dało się tu popsuć, gdyż looki czarno-białe zazwyczaj należą do najłatwiejszych looków do zrobienia. Jedyna rzecz, którą bym tu zmieniła to oklepany wygląd twarzy. Zmieniłabym makijaż i dała jakiś inny kolczyk. Look oceniam na hot/not


Kensha

Zaladea:
Te looki były robione ok. rok temu, więc się ie dziwię, że są tu wakacje. Znowu przyczepię się do twarzy. Kapelusz mi tu nawet pasuje, gorzej z okularami i soczewkami. Makijaż też jest za mocny, szminka nawet, nawet. Jako, że bardzo podoba mi się dół stylizacji, ocenię ten look na not+
EwciaaQQ:
Wakacyjny look, który nie powala na kolana. Wygląda strasznie chaotycznie i nie ma tu jednej spójnej całości. Wyrzuciłabym okulary, zmieniła rzęsy na jakiś ładny lekki makijaż i dała inną szminkę lub w ogóle bym jej nie dawała tu. Jakiś kolczyk w nosie- w sumie czemu nie. I tak kapelusze, za którymi nie przepadam to tu może bym i go zostawiła. Ocena to not.


wiki 1590

Zaladea:
Mi się wydaję, czy wszystkie te rzeczy pochodzą z jednej dostawy. I czemu znowu te oczy. Połączenie tych soczewek z rzęsami nie wygląda zbyt dobrze w wielu przypadkach. Szminka mi tu nie pasuje, chociaż ożywia trochę cały look. Nie wiem skąd wzięłaś tę torebkę z cekinami, ale do tego looku nie pasuje. Kolczyki tak samo. Bardziej pasują do eleganckich looków. Przepraszam, ale moja ocena to not.
EwciaaQQ:
Przepraszam, ale co tu się zadziało. Kompletnie wszystko jest tu tak oklepane i nudne. Moim zdaniem nie ma ten look konkretnego odwołania i jest zrobiony na szybko. Nie wiem czemu w ogóle znalazły się tam kolczyki i ta torebka, te dwie rzeczy są tu zbędne i nie potrzebne. Nie lubię tych rzęs, które zawsze pojawiają się w lookach i są dla mnie tak mega nudne. Ocena to niestety not.
 

AnanasySąOkej

Zaladea:
Po prostu nie. Sama nie wiem co powiedzieć. Czapka tu kompletnie nie pasuje. W sumie to nic mi tu nie pasuje. Plecak z kolcami można by wymienić a jakiś inny. Makijaż zdjąć. Wyrzucić animo. Zmienić tło, bo to też zawsze ma jakieś znaczenie... Nie będę nic więcej pisać, moja ocena to znowu not.
EwciaaQQ:
Ojj nie, nie i jeszcze raz nie. Totalnie brak oryginalności i jakiegoś konkretnego pomysłu. Jest to po prostu zwykły look, których pełno na momio. Ta czapka niestety tu nie pasuje i maga powiększa głowę naszej momio. Można by tu mówić i mówić co by zmieniła, aż te look wyglądał by zupełnie inaczej, a tego nie chcemy. Więc w sumie to mogę to ocenić tylko na not.


 Pineaple

Zaladea:
Po tym co zobaczyłam wcześniej ten look jest miłym zaskoczeniem. Bardzo podoba mi się połączenie tej sukienki z tą kurtką oraz dobranie tła. Buty też są okej. Soczewki znowu mi nie pasują. Szminka nawet ładnie komponuje się z resztą. Może dodałabym torebkę. Moja ocena hot/not.
EwciaaQQ:
Na początek wielki plus za dobrane tło. Jeżeli chodzi o sam look to tu można już zacząć od minusów. Na początek przyczepiłabym się twarzy. Po pierwsze skąd pomysł na te soczewki i do tego te rzęsy. Ehh no cóż. Dodałabym jeszcze jakiś kolczyk i torebkę co uzupełniło by tą stylizację. Moja ocena not+


Zachęcamy do zgłaszania looków pod #myhorn!
Dziękujemy za zgłoszenia i czytanie.

11 komentarzy:

  1. Ja zgłoszę look. Muszę się postarać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje oceny:
    1. Hot-
    2. hot/not
    3. not
    4. not
    5. Hot-

    OdpowiedzUsuń
  3. jak nie zrobicie room rating to zaraz tez bedziecie musialy oceniac pokoje sprzed roku

    nie no dobra

    moje oceny: hot/not, hot/not, not, not, hot-

    OdpowiedzUsuń
  4. Hah, mam inne zdanie, ale to tylko moja opinia

    OdpowiedzUsuń
  5. owow myhorn wrocil lol
    moje ocenkiii:
    h/n n+ n n h/n

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Not
    2. Hot-
    3. Hot/Not
    4. Not
    5. Not

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeżeli na duńskim Momio posiadam wiele ubrań (w sensie więcej i lepsze, niźli na polskim), czy mogę się stamtąd zgłosić do Was, bądź, zapisać duńskiego looka i z polskiego konta umieścić owy look w Waszym hashtagu? Będzie się liczył, jeżeli będą widoczne różnice, na przykład, wirtualnej płci, osoby z obrazka, a dodającego? A może mogłabym po prostu dodać post z #myhorn na duńską tablicę, jeżeli nie ma jeszcze czegoś takiego? Proszę o odpowiedź, ponieważ nigdy nie brałem udziału w podobnych inicjacjach i wreszcie się zdecydowałam, więc to dla mnie nowość ^^)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja ocena:
    1.hot-
    2.hot/not
    3.not+
    4.not+
    5.hot/not
    ~Emi35897

    OdpowiedzUsuń