Menu rozwijane

01 lipca 2018

Czytelnik miesiąca- Czerwiec 📣

W tym miesiącu było naprawdę sporo do podliczania. Dziękujemy za tak liczne komentarze i udzielnie się na blogu. Dzięki temu jeszcze bardziej motywujecie nas do pracy. Ale dziś nie o tym. Miesiąc czerwiec zleciał szybko i czas podsumować kto zostanie czytelnikiem. Ku niezdziwieniu nasza była honorowa czytelniczka była blisko zywcięzcy, a różnica wynosiła jedynie 12 punktów. Nawet jeżeli miałaby więcej punktów to zgodnie z regulaminem nie mogła by wygrać. Mamy nadzieję, że następny miesiąc też będzie tak aktywny, jak czerwiec.

•••

Osoby najbliżej zwycięzcy

Loudie
kkskskskskskskkskskskkkskkksksksksk (35)

Emi35897
kkkkkkkkkkkkskskskskkkkkkkkdkkkskskskdkkkkk (43)

nana.qq
kkkkskkkkskskskkkkkkkskskkskskskskkskskskskkkskskkskkskkdksksks (63)

Annellia
kskskkskskkskkkkkskkkkkkkkskskskskdkdkskskkkkskdkkkdkkskkdkkdkk (64)

Komentarze zwycięzcy
kskkskkskkkskskskkskskskskskskskskkskskskskskskskskskskkskskskskskkskdksksksksks (80)

A czytelinkem miesiąca została...


Gratulacje!!

18 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Lenka, momo dały mi ok. 15k, mam włosy i te ogrodniczki z koszulą w kratę, jestem na pasku bocznym ^^ aww

      Usuń
  2. ddsdss byłam blisko
    w lipcu będę jeszcze bardziej aktywna!!!
    ~annellia

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje wszystkim!
    ~haniacho2

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratki ! Miałam prawie połowę mniej od cb ech xD

    OdpowiedzUsuń
  5. No cóż :/ Nie miałam ostatnio dostępu do internetu

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję ❤️ może mi się uda w lipcu 💓💓

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem nowa :) jak być czytelnikiem miesiąca?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka, wszystko znajdziesz pod linkiem:
      https://mymomio.blogspot.com/p/czytelnik-miesiaca.html
      Lub po prostu kliknij na zakładkę w pasku "czytelnik miesiąca" ;)

      Usuń