Menu rozwijane

22 czerwca 2018

Dostawa znaku zodiaku- rak

Cześć!
Wczoraj na momio zawitała kolejna mini dostawa związana ze znakami zodiaku. Tym razem dostawa jest inspirowana znakiem raka. Rzeczy jest mniej w tej mini kolekcji, niż w innych (tak mi się wydaje). Ale bez przedłużania przyjrzyjmy się bliżej. 


 Sukienka
Bardzo ładna i nietypowa. Kupiłam od razu jak tylko ją zobaczyłam w sklepie. I wydaje mi się, że długi czas będzie ona przeze mnie używana. 

 Bluzka
To już standard w tych mini kolekcjach. Zawsze jest tan sam krój i kolor tylko zmieniony wzór odpowiadający danemu znakowi zodiaku. 

 Naszyjnik
W sumie to taki średni na jeża on jest. Kupiłam go ze względu na cenę, ale czy będę go nosić to inna sprawa.

Okulary
Ojj nie, nie. Nie podobają mi się, ten kształt ich jest dziwny. No niby jest tu rak, ale jednak taki wzór na okularach nie wygląda zbyt dobrze. 


Jak wam się podoba ta mini dostawa?
Czy rak to wasz znak zodiaku?

7 komentarzy:

  1. Moim zdaniem jest okropna.
    Mój znak to lew, czyli kolejna mini dostwa będzie moim znakiem (:

    OdpowiedzUsuń
  2. mój znak!
    dostawa słaba, oprócz sukienki która jest piękna. tylko ta cena...

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostawa rakowa, jak ja.

    ~ Masti z czatu

    OdpowiedzUsuń
  4. mowia na mnie rak a ja jestem wodnik

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja dostawa ze znakiem lepsza xD
    Jak coś to byk <3
    Nie kupuję nic z innych dostaw ze znakiem zodiaku , więc ech :/
    ~Emi35897

    OdpowiedzUsuń
  6. kupilam wszytsko no bo to moj znaj zodiaku cnie
    i tak pewnie wiekszosci nie uzyje ale warto miec conie

    OdpowiedzUsuń
  7. wsm nawet ładne, kupiłam tylko naszyjnik. Sukienka ładna, ale droga.

    OdpowiedzUsuń