Menu rozwijane

14 czerwca 2018

Nowe dostawy!

Hej!
Na momio pojawiły się dwie nowe "mini" dostawy.
Jedna jest reklamą bajki Uprowadzona księżniczka, a druga nawiązuje do Mistrzostw Świata w piłce nożnej.
Najpierw zajmijmy się tą pierwszą.


Na początku mamy taką oto sukienkę.
Jest ona ubraniem jakiejś postaci z tej bajki, więc w sumie to nie wiem jak ją ocenić.
Niezbyt mi się podoba.


Ta bluzka wygląda jakby była zrobiona z jakiegoś plastiku.
Jest po prostu brzydka


Ten stworek to najlepsza rzecz z tej dostawy.
Kupujcie go.
A czapka jest taka meh.


Tu zaś mamy koślawy miecz.
W sumie to też nie wiem co o nim myśleć, kupiłam go.

Nie ocenię dostawy, bo jak mówiłam, ciężko mi oceniać stroje postaci z bajki, której nawet zwiastuna nie widziałam.
Cieszę się, że w końcu pomyślano o polskim Momio i mamy taką tanią dostawę.

To teraz przejdźmy do dostawy z okazji Mistrzostw świata.

Uznałam, że zamiast wstawiać całej dostawy, wstawię tu ten obrazek.
Rzeczy jest naprawdę dużo, a tu mamy pokazane wszystko, oprócz innych wariantów kolorystycznych stroju piłkarza i szalików.
Ta dostawa była dla mnie miłym zaskoczeniem gdy weszłam na momio.
Choć zapewne nic z niej nie kupię.
Ogólnie to właśnie oglądam otwarcie mistrzostw.

Co sądzicie o dostawach?
Będziecie oglądać mecze?
Komu kibicujecie?

Do następnego!
 

8 komentarzy:

  1. Z dostawy sponsorowane najanj jest chomik. Ta mundialowa jest spoko.
    ~ emka lolik

    OdpowiedzUsuń
  2. Ktoś wie, jaki układ kolorów ma Polska? Nie wiem, którą koszulkę mam kupić. XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Chomikowiewiórka jest piękna.
    A z dostawy namber tu kupiłam parę rzeczy, buty są piękne, KOCHAM

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta pierwsza 4/10 , a druga 6/10 ;) Na razie nic nie kupiłam , ale już idę momio xD
    ~Emi35897

    OdpowiedzUsuń
  5. dostawy nie w moim stylu, ale coś tam się zawsze znajdzie

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsza dostwa ni podoba mi sie. druga jest o dziwo nawet spoko, posiada kilka fajnych koszulek.

    OdpowiedzUsuń