Menu rozwijane

13 czerwca 2018

Nowe Meble!

Hejka!
Dziś jest środa, więc na momio pojawiła się nowa dostawa mebli. Jest ona typowo wakacyjna i robi fajny klimat imprezy na plaży. 

Hamak 
Uuu jestem pozytywnie zaskoczona.Wygląda to tak sympatycznie i ślicznie, ale i tak za pewne nie kupię tego.  

Mini bar
W sumie to nie wiem jak do końca można to nazwać, więc mini bar będzie chyba dobrą nazwą. Szczerze to fajne to jest i w ogóle, ale i tak znając mnie nie kupię tego.

Basen
Można to potraktować troszkę jak dywan w naszym pokoju, a tak szczerze to śmiesznie, że możemy mieć basen. Hmmm można urządzić imprezkę nad basenem. Co wy na to? 

Roślinka
Emmm, no nie wiem czy to będzie ładnie wyglądać w pokoju. Jeden, zwykły, zielony liść. Seriooo momio? No cena jest w porządku, ale no jednak nie skuszę się. 

Deska surfingowa
Ciekawy dodatek do mieszkanka. Mogli tylko dodać więcej wersji kolorystycznych i może wtedy kupiłabym jakoś, a na chwilkę obecną nie planuję zakupu.


Podoba wam się dostawa?
Coś kupiliście?

8 komentarzy:

  1. Mi mebelki się podobają. Moim ulubieńcem jest hamak. Kupiłam go, chociaż wydaję mi się, że raczej go nie wykorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie rzeczy są piękne, ale jednak nic nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja się na tą imprezę z basenem wpraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Już zbieram na meble, żeby móc zrobić imprezę, bo gdzie to można zrobić jak nie u mnie w pokoju oczywiście

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, sympatyczna wakacyjna dostawa :D
    Co prawda nie te klimaty, co mój obecny pokój, ale na coś się chyba skuszę. Hamak jest śliczny.
    Co do imprezki basenowej - jestem zdecydowanie ZA. W piątek albo sobotę bym była na pewno. (yes to ja, ta ktorej marzeniem jest sie wonhac)

    ~Annellia

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa dostawa, kupiłam tylko ten palmowy liść, ponieważ mój pokój obecnie jest w zupełnie innym stylu :3 Pssst... imprezka z basenem to mega pomysł

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na coś wow , w sumie nawet spoko ta dostawa , ale nic nie kupiłam , ponieważ mam 500 diaxów :/
    ~Emi35897

    OdpowiedzUsuń