Menu rozwijane

30 czerwca 2018

Mini dostawa-Duńskie momio

Cześć, tu Dis.
Jakiś czas temu na Duńskim momio pojawiła się mini kolekcja z filmu hotel transylwania 3.
(kocham to całym seruduszkiem)
Niestety pare rzeczy mam już kupionych więc ss będzie na mojej postaci.


Wszystko OPRÓCZ WŁOSÓW, jest z mini dostawy. Mamy tutaj sukienkę i kwiatek Mavis. 
Podobają mi się te rzeczy, z chęcią ubrałabym je na moim polskim koncie.
Strój mumii, ciekawy nie powiem. Na halloween byłby idealny, prawda?


Ta głowa jest ogromna! Niestety zakrywa pół bluzki, która jest świetna. Ma bardzo ładny kwiatowy wzór. 


Lubicie Hotel Transylwania? Czekacie na kolejną część? 

5 komentarzy:

  1. Tak, kocham ten film <3
    Oj tak, pójdę na pewno do kina c;

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię ten film, ale jak widać po zwiastunie to będzie najgorsza część ://

    OdpowiedzUsuń
  3. nie lubie tego filmu ups ale rzeczy sa nawet ładne

    OdpowiedzUsuń
  4. Będę na pewno oglądać to na cda #wiem_że_są_prawa_autorskie_itp c:

    OdpowiedzUsuń
  5. Już nawet nie pamiętam czy byłam na poprzednich częściach :D

    Dostawa mi się nie podoba D:

    OdpowiedzUsuń