Menu rozwijane

19 czerwca 2018

Mini dostawa #MW

 Ostatnio rozpieszczą nas z mini dostawami na polskim momio. Długo nie było u nas właśnie tego typu kolekcji i w końcu doczekaliśmy się. Dziś jest to Most Wanted, które jest bardzo kwieciste. Wiele rzeczy z niej chciałam i proszę już je mam. Dosyć niespodziewana ta dostawa jest, co? 

 Sukienki
Nie widziałam ich wcześniej na momio, ale widać, że jest to Most Wanted. Jest to zauważalne np. na stylu wykonania i sam krój jest robiony innym stylem. Kupiłam wersję biało-niebieską i biało-filetową.

 Bluzka
Tę bluzkę już widziałam, już u kogoś na momio. Podoba mi się ona i kupiłam ją.

 Spodnie
Jest to komplecik do bluzki i kupiłam je również, aby mieć cały zestaw. Nie wiem, czy będę je nosić często, ale warto je mieć w szafie.

 Wianek
Tego totalnie się nie spodziewałam i nie wiedziałam na momio. Wydaje mi się jednak, że jest to MW. Kupiłam wersję ciemnozieloną i fioletową. 

 Wianek 1
Posiadam ten wianka w innej wersji kolorystycznej i teraz zaopatrzyłam się również w ten odcień. 
Wianek 2
Te wianki już posiadałam w garderobie, gdyż był one na którymś tygodniu #MostWanted i już wtedy je kupiłam.

Koszyk
Miałam już je w szafie, ale nie wszystkie i szczerze to ich nie używałam do looków. Chyba pora to zmienić. 

Zaskoczyliście się tak jak ja?
Które z tych rzeczy już mieliście?

11 komentarzy:

  1. Szczerze też nie spodziewałam się że kiedyś przywrócą tą kolekcję. Ale nasze kochane momio nas kocha i nawet dobrze bo uzupełniłam sb braki z tej kolekcji

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie spodziewałam się tego (: jestem miło zaskoczona. Miałam tylko wianek za szafiry, ale w innych kolorach

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się podoba sukienka i ostatni wianek

    OdpowiedzUsuń
  4. Mile zaskoczenie z ta dostawa. Zakupilam większosc rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem mile zaskoczona. Kupiłam sukienkę, wianek i koszyk. c:

    OdpowiedzUsuń
  6. AAAA TEN WIANEK ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam większość rzeczy, a więc zaopatrzyłam się jedynie we wszystkie wersje kolorystyczne sukienek oraz te liście na głowę, które swoją drogą bardzo mi się podobają. Długo wyczekiwany przez wszystkich wianek kupiłam dwa lata temu w tych właśnie kolorach za 500 diamentów haha (: Mam małą uwagę, a mianowicie powinno napisać się "posiadałam ten wianek".

    ~Mirusinda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi się wydaje, że powinno być: "Posiadam ten wianek", bo zapewne Ewa go nie usunęła, ale to może moje czepialstwo

      Usuń
  8. Nie miałam nic, ale dużo rzeczy bardzo chciałam
    I ogólnie to jutro chciałam kupić m+ więc kolejny powód by to zrobić XD

    ~Annellia

    OdpowiedzUsuń
  9. Love za ten wianek , miałam tylko w innym kolorze <3 No i jeszcze ten drugi wianek miałam czerwony , a akurat miałam m+ to jeszcze drugą wersję kupiłam xD
    ~Emi35897

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiście się się zaskoczyłam, ale raczej negatywnie z faktu że to kolejne mw, a ja i tak miałam już wcześniej większość rzeczy. Jedyne czego nie miałam wcześniej to liście na głowę i sukienki.

    OdpowiedzUsuń