Menu rozwijane

09 czerwca 2018

Nowa dostawa!

Cześć!
Dziś na momio pojawiła się nowa dostawa, zresztą tak jak co piątek. Dostawa jest w klimatach wakacyjnych. Ja osobiście jestem zachwycona tą dostawą i mam kilka perełek w pośród nich.

 Sukienka 1
Pierwsza niebieska sukienka bardzo mnie zaintrygowała swoim nietypowym krojem i niespotykanym na momio zbytnio często. Dlatego też pojawiła się ona w mojej szafie.
Sukienka 2
Zaś ta druga sukienka jest już w typowym kroju. Jednak i tak jest ona bardzo ciekawa. Motyw kwiatów zawsze jest śliczny na ubraniach zwłaszcza na sukienkach. Cena jest bardzo dobra i bez zastanowienia kupiłam są.

 Bluzka
Jej w końcu bluzka w biało-czarne paski. Czekałam na tego typu bluzkę na momio od dłuższego czasu. Ten wzór nadaje lookowi to, że jest bardziej elegantszny. Obecnie jestem zakochana w takim stylu.

 Spódniczka
Czasami lubię założyć spódniczkę na momio, a ta wygląda całkiem znośnie. Ma ona dosyć nietypowy kolorek i na pewno będę ją często nosiła na momio choć też zawsze nie wiadomo.

 Buty
Każde buty, które pojawią się w sklepie za taką cenę są przeze mnie kupowane. Te buty są jedne z innych i w szafie mało co posiadam tego typu buty, więc przydadzą się.

 Kapelusz
Biały kapelusz z czarnym paskiem to nic oryginalnego, ale ma jednak to coś i wielu może się spodobać, ale nie mi. Nie pasuje mi w nim to, że tak bardzo nachodzi na oczy i praktycznie ich nie widać. Raczej go nie kupię.

 Torebka
Ma na pewno ciekawy kształt i jeszcze takiej torebki nie miała, więc też ją kupiłam. Podoba mi się w niej ten słomiany materiał i te dwa bąbelki. Cena jest naprawdę dobra, więc wiele osób może ją kupić.

 Apaszka
Nie miałam jeszcze apaszki na momio i nie wiem czy była już taka na momio. Jeżeli była to być może nie było mnie wtedy na momio, albo nie zwróciłam na nią uwagi. Kupiłam ją pd razu i na pewno będzie ona dodatkiem przy wielu moich lookach.

 Okulary
Ostatnio momio szaleje z ilością okularów, ale w końcu zbliżają się wakacje i upalne, słoneczne dni i okularki to podstawa. Te akurat mi się nie za bardzo podobają. Raczej ich nie kupię.

Włosy
Włosy to zdecydowanie lepsza część tej dostawy. Czekałam na tego typu włosy na momio i na pewno długo nie będę ich zmieniać na inne. Pasują one do wielu moich looków i do mojego obecnego stylu.


Jak wam podoba się dostawa?
Ile kupiliście rzeczy i ile wydaliście na to?

11 komentarzy:

  1. Dostawa jest jak dla mnie śliczna, zwłaszcza bluzka, cudo.
    Kupiłam sukienkę w kwiatki, bluzkę oczywiście, buty, torebkę i apaszkę.
    A tak btw, apaszka była już na momio w niebieskim kolorze w czerwcu czy tam lipcu 2017 :D

    OdpowiedzUsuń
  2. na razie kupiłam bluzkę w paski i apaszkę, zastanawiam się nad kilkoma rzeczami jeszcze, no ale brak hajsu >:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się podobają tylko włosy, ale mnie na nie nie stać :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam włosy blond, apaszkę, sukienkę białą, bluzkę w paski, torebkę, spódnicę i buty. Kolekcja jest super <3 Najbardziej podobają mi się włosy i spódniczka, będę ją dużo nosić ^.^

    OdpowiedzUsuń
  5. jezu ile bledow

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie stać mnie na włosy ... :c

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka za diaxy- moja miłość <3 xD A tak to rzeczy za szaf i pierdółki , które mówię , że się przydadzą i zakładam raz , zaraz po zakupie xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Moimi faworytami są włosy i spódnica ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń