Menu rozwijane

29 maja 2018

Znowu nowa mini dostawa na duńskim serwerze, ja oszaleję

Hej,
dzisiaj pojawiła się nowa mini dostawa na duńskim Momio.
Przynajmniej ta mi się podoba.
Przepraszam, za brak znaków wodnych, później zamienię zdjęcia.

Ładną ikonkę ma.

***
 ***



Bluzka 1
Ładna, przydatna, do tego cena jest wspaniała.

Bluzka 2
Fajna do luźnych looków, jak i eleganckich.




Spodnie
Kocham taki krój spodni (czy jak to tam się zwie), chciałabym je na polskim Momio.



Buty
Spoko, ale te stopy Momio są chyba za małe, dlatego dziwnie wyglądają.



Włosy
Pragnę tego na polskim serwerze i do tego tanie, aww.



Torebka
Zawsze kupuję torebki, tak samo zrobiłam z tą.




Kurtka
Yyy... taka średnia. Lepiej wyglądałaby bez tych kratek.



Kolczyki
Fajne flety na uszach
 Takie 2/10. Kiedy ma się ubrane długie włosy, to prawie w ogóle nie widać tych kolczyków.


***

Współczuję tym, którzy mają męskie konto, hah XD.
***

Podoba wam się ta mini dostawa?
Kupicie lub kupiliście coś?

6 komentarzy:

  1. te włosy są takie piękne awawawww
    wszystko ładne mró

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam na duńskim serwerze szkoda , że u nas nie ma :/

    OdpowiedzUsuń
  3. czemu nagle zaczęło mnie tak śmieszyć ""flety na uszach""? DXXXXXXDDDDD

    przypomniał mi się hamak na szyje XDDDD

    słit musze do psychiatryka

    OdpowiedzUsuń