Menu rozwijane

02 listopada 2017

Ulubieńcy #9 -Gościnnie Niszczacy

O co tu właściwie chodzi?
'Ulubieńcy' to seria prowadzona przez nas, czyli Cermeninę i disnow blacki. Założenie jest meega proste. Z nowej dostawy/prezentów wybieramy jedną rzecz, która najbardziej nam się podoba i tworzymy z nią look. Aby trochę urozmaicić posty, będziemy zapraszać różne osoby. Jeżeli ktoś z Was jest chętny, dajcie znać w komentarzach. Nie zapomnijcie dodać nicku z Momio! 

Osoba, która chce się zgłosić, musi mieć możliwość wysłania nam swojej Momio na przezroczystym tle. Do tego wystarczy jakakolwiek poczta, bądź Hangouts.
•••

disnow blacki
Ta koszulka to mój zdecydowany fav, podoba mi się, że jest długa. No i popatrzcie na te połączenie koszulki z tymi yyy rękawiczkocosiami. No cudo. 


Niszczacy
W sumie podoba mi się ten look. Z nowych prezentów wybrałem ta kurtkę, która fajnie wygląda z kratą :d Wyobrażałem go inaczej ale cóż. Własna ocena: mocne 2/10. Nie no: 9,5/10 *beka jak rzeka*
Cermenina
Czy ktoś pamięta jeszcze tą serię? Umarła w jakiś niewyjaśnionych okolicznościach, a w sumie cieszyła się niemałym zainteresowaniem. W każdym razie, moim ulubieńcem został fryz z prezentów. Jest prosty, ale naprawdę dobrze wykonany. Coś czuję, że długo mi posłuży. (dziwnie to brzmi jak się mówi o włosach llz)


•••
Co myślicie o naszych stylizacjach?
Macie jakiegoś 'ulubieńca'?

13 komentarzy:

  1. Hej hej hej!
    Looki super :^
    A ja chcę wziąć udział.
    Ok.
    Moja nazwa na momio to haniacho2
    Mogę wysłać przez Maila(gmaila)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej super seria już mi się podoba biorę udział mój nick to marta02 i wyślę na maila interia wgl znam Cię haniacho2 ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne looki! ^^


    lovciaaa

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się że seria odżyła. Wszystkie looki mi się podobają. Moim ulubieńcem ją włosy oraz ta długa bluza (mam nadzieję że je dostanę, bo na razie nie mam żadnego prezentu xD)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym chciałaaa. mój nick lawendisa ( ͡° ͜ʖ ͡°) Czy poczta przez momio się liczy?

    OdpowiedzUsuń
  6. Look Dis najlepszy :D.
    Mój ulubieniec to włosy.

    OdpowiedzUsuń
  7. super post <3
    chcialabym wziąć udział w następnej serii.
    mój ulubieniec to bluza "game over" i włosy.
    pozdrawiam
    ~Mafisiaa

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się z faktu, że seria ponownie odżyła. Fajnie porówanać swoich ulubieńców. Moi ulubieńcami z prezentów są: pikowana kurtka, bluza za 400 diamentów oraz włosy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Btw; Czy ktoś chciałby sprezentować mi tą szarą bluzę za 400 diamentów i m+, bardzo mi na niej zależy XD

      Usuń
  9. Super post, jak zwykle! Chciałabym wystąpic w kolejnej odsłonie, mój nick to vershee.

    OdpowiedzUsuń