Menu rozwijane

29 listopada 2017

Czas na świąteczne przemeblowanie

Jak Momio zdążyło nam dobitnie zakomunikować - święta są coraz bliżej.
Z tej także okazji nie mogło zabraknąć w sklepie świątecznych mebli. 
Muszę przyznać, że po prezentach, jakie pojawiły się pare dni temu, oczekiwałam dostawy w równie kolorowym, a nawet odrobinę kiczowatym klimacie. Momio jednak postanowiło mnie pozytywnie zaskoczyć. 
Przyjrzyjmy się bliżej naszej dostawie!

Kanapa bardzo mi się spodobała, szczególnie ze względu na poduszki. Ma taki miły, świąteczny klimat i myślę, że przy dobrej aranżacji pokoju może bardzo "ocieplić" nasze wnętrza. Nic tylko usiąść na niej z kubkiem gorącej czekolady w ręce, przykryć się kocem i oglądać padający śnieg za oknem. Taka tam mała, urocza wizja.

I to ma być niby wigilijny stół? Gdzie się podziało 12 potraw? Przyznajcie się, kto wszystko zjadł? Mało tego! Ten perfidny człowiek ukradł także obrus i nie zostawił nawet sianka! Tym sposobem został nam sam stół i mały stroik, który ostał się na nim zapewne tylko dlatego, że złodziejowi zabrakło ręki, żeby i jego zgarnąć. 

Kalendarz adwentowy!
 (Czy wy też nie możecie się doczekać otwierania okienek w różnych gierkach typu MSP czy też Słodki flirt?)
 Teraz tylko czekać na "jednodniowe" przedmioty w sklepie na Momio.

A oto i jest jedyna rzecz, na którą się zdecydowałam. Uznałam, że święta bez choinki to nie święta, więc zainwestowałam w to drzewko. Jest takie minimalistyczne, że bardzo przypadło mi do gustu. U mnie w domu też raczej nie spotkacie kolorowych bombek. W każdym razie, ta choinka jest świetna.

Ech.. Brak mi słów. Dobrze, tapeta jest świąteczna, ale... Meh..

Drzwi ze stroikiem. Niby nic takiego, ale również ma swoją "aurę". 
Ja raczej ich nie kupię, ale gdybym miała w pokoju na to miejsce, to mogłabym się zastanowić. 

A na koniec takie śliczne okienka. Te gwiazdki są prześliczne i w komplecie z czerwoną kanapą z pewnością dodadzą naszemu pokojowi dużo przytulności.
 Pozostaje jednak pytanie, jak wśród tylu gwiazdek wypatrzeć tą pierwszą? 

Podoba wam się dostawa?
Co kupiliście?

6 komentarzy:

  1. Super kupiłam choinka nad kanapą i oknem się zastanawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Okno jest całkiem ciekawe, ale cena tego oraz innych rzeczy odrzuca.
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  3. Kanapa jest ładna, nie kupię. Reszta przedmiotów mi się nie podoba, więc nie zamierzam ich kupić.

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie dalej bolą te ceny ehhh... Kanapa bardzo mi się podoba, ale jeszcze się zastanowię. Choinkę i okno raczej kupiłabym, ale jestem strasznie biedna :p

    ~lawendisa

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolekcja bardzo ładna, ale droga :/
    ~Pati671

    OdpowiedzUsuń