Menu rozwijane

04 listopada 2017

Dziesięć milionów kont na Momio!

Cześć! W tą brzydką, pochmurną sobotę stało się to, dziesięć milionów kont na Momio!
Obrazki pochodzą od instagrama Momio.
*oprócz kalendarza oczywiście, dla ciekawych: jest on z mojego komputera.*

Dokładnie 21 lipca na Momio powstało dziewięć milionów kont, czyli trzy miesiące temu.
✮✮✮
Wiedziałam, że kiedyś na pewno Momio osiągnie tak zwany "sukces", ale stało się to w bardzo krótki i szybki czas.

Nic nie zostało oprócz gratulacji!
✮✮✮
Cieszycie się?
Co o tym myślicie?

8 komentarzy:

  1. ciekawa jestem, ile jest kont na msp :p Hah, a u mnie śliczna pogoda xD

    ~lawendisa

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje Momio! Cieszę się że gra tak szybko się rozrasta. Może stworzą więcej serwerów? (Np. Rosyjski xD) U mnie jest gorąco, słońce świeci

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe ile z tych 10 mln użytkowników to nie multikonta i konta na jeden dzień.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mn ładna pogoda ale supi post gratulacje dla momio ^^



    OdpowiedzUsuń
  5. Akcja z szafirami to podbiła XDD
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  6. A u mnie...
    Deszcz ze śniegiem.
    Juhu.
    A co do postu: Gratki momio, czekamy na 11 milionów!

    OdpowiedzUsuń