Menu rozwijane

24 listopada 2017

Kolejna dostawa - wersja damska i męska

Nowa kolekcja ma motyw typu "emo". Ogólnie to fajnie, mamy black friday czyli most wanted+dostawa. Czego chcieć więcej? Swoją drogą to ubolewam nad cenami, ponieważ 3/4 dostawy jest za szafiry.

Pierwsza bluzka jest definitywnie za mało kreatywna i nieciekawa. Druga tak samo, ale szacun za wzorki, które dodają charakteru. 

Zwykłe, czarne spodnie. W sumie to ciesze się, że dodali jakieś zwykłe ubrania - takie codziennie. Na pewno będą pasowały do większości looków.

Vans - momio edition. 

Hidzabach, czy to ty?
Czy widzicie to cudeńko? Widzicie? Włosy są proste, ale na prawdę p r z e p i ę k n e. Boli mnie jedynie ich cena. Ogólnie mam Momio Plus więc -1 szafir mniej, ale różnicy i tak nie ma. Spróbuję kupić je wszystkie.

Zwykłe, ładne, z dobrą ceną.+Bardzo dobry dodatek dodający charakteru. Haczyk?

Nie mam pojęcia jak to ocenić. Pierwsza bluza lub kurtka wygląda jak jakieś futro wilka, więc trzy razy nie. Lecz drugie jest na prawdę ładne i rozważam zakup.

Przepraszam, że z szafy, ale kupiłam wcześniej. Na moim multi koncie nie mam odblokowanej tej kategorii ubrania. Przechodząc - szalik jest uroczy i na prawdę śliczny.

Wersja męska
Przepraszam za brak szalika.

Podobają Wam się?
Do następnego!

7 komentarzy:

  1. Szalik LOFFF, a co do włosów- good good, ale czekam na czerwone.



    ~Haniacho2

    OdpowiedzUsuń
  2. *Wiatr w portfelu*
    Pora znów zacząć oszczędzać ((:
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiam się nad kupnem tej kurteczki za diamenty. Włosy mi się nie podobają, reszta ubrań także na nie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogólnie fajna dostawa, kupiłabym pare rzeczy, ale mój portfel cierpi.

    ~lawendisa

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę pokupywałam ale jeszcze coś kupię xD

    OdpowiedzUsuń