Menu rozwijane

28 listopada 2017

Nowe prezenty+nowy wygląd strony!

Piszę to teraz :D
   No cześć!
Co tam u was?
Jak pewnie widzicie po tytule, na momio pojawiły się nowe prezenty.
Zapraszam do czytania.


Na pierwszy ogień idą takie oto spodenki.
Nie zachwyciły mnie bardzo, są po prostu ładne.


Uwielbiam świąteczne swetry.
Ale ten jest według mnie zbyt przesadzony.


Pomysł fajny, wykonanie gorsze.
Podoba mi się krój, ale no...
Ten Mikołaj mnie przeraża.


Spódnica i kombinezon są urocze.
Zastanawiam się nad nimi, bo cena do mnie nie przemawia.


Co do sukienki to nie mam zdania.
Niby ładna, ale...


Buty są śliczne. 
Te futerko, te paski...
Idealne na zimę.


Kokarda również mi się podoba.
Jedyne co mi przeszkadza, to ta czarna ozdoba.
Odbiera jej urok.


Ta kokardka bardziej mnie zauroczyła.
Dawno nie było żadnej muszki w prezentach.
Na dodatek ta cena.. Aww *^*


Jakie to świetne.
Prosty pomysł, ale bardzo mi się podoba. 


Szelki to najładniejsza rzecz w tych prezentach.
Wiem, może trochę dziwny wybór, ale przyznacie, są cudne!


No i włosy.
Wydaję mi się, że jeszcze wczoraj ich nie było.
Uważam, że są urocze.
Jak większość tych prezentów. 

Święta tuż tuż, więc oprócz dodania prezentów, momio zmieniło wygląd strony.


Co by tu dużo pisać.
Strona jest po prostu świąteczna.

Prezenty ocenię tak 9/10
No są śliczne.

Podobają wam się prezenty?
Co sądzicie o nowym wyglądzie strony? 

Do następnego!

Jeśli oczywiście moja klawiatura znów się nie popsuje.


7 komentarzy:

  1. Aww *^*
    Włosów wczoraj nie było.
    Jak zepsuje się ci klawiatura polecam wcisnąć Ctrl + Shift (oby pomogło).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o to, że jak coś klikała, to wydawało dźwięk, ale nic nie pisało. Żaden klawisz nie działał :v

      Usuń
  2. Prezenty mogły być lepsze ale są ładne dobrze że są włosy

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej z tych prezentów podobają mi się szelki. Buty i kokardką są urocze <3 Reszta do mnie nie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty, kokardki, szelki są bardzo ładne, natomiast ten złoty element zepsuł włosy kompletnie...
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardzie podobają mi się buty i szelki, tak jak chyba wielu osobom :3 Teraz czekam na świąteczną dostawę w sklepie :3

    ~lawendisa

    OdpowiedzUsuń