Menu rozwijane

24 listopada 2017

Black Friday, czyli mini most wanted - wesja damska i męska

Na Momio z okazji black friday doszło kilka ubrań most wanted, podobno są to oryginalne ubrania i kolory, co mnie cieszy. Limit czasu to dwa dni, jeśli chcecie coś kupić najlepiej zróbcie to teraz.

Piękne bluzy w pięknych, oryginalnych kolorach. Pamiętam, że na jakimś most wanted były dwie wersje kolorystyczne tych bluzek - fioletowo-czarny i czarno-biały. Uważam, że pierwsza bluza nada się do wielu looków. Czego chcieć więcej?

Lubię gdy na Momio dodają makijaże. Akurat ten kojarzy mi się z klimatem halloween. Makijaż może jakiś niecodzienny, ale oryginalny i ładny.

Marzyłam o tych soczewkach, są urocze i się świecą, jestem zadowolona. Cena jest dobra, jeśli już chodzi o soczewki więc kolejne zadowolenie.

Wersja męska
Przepraszam za brak soczewek - są one takie same jak w damskiej wersji.

Podobają Wam się?
Do następnego!

6 komentarzy:

  1. Kupiłam bluzkę i makijaż. Soczewki są good, ale bie wydam na nie tego jednego szafira.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że tak mało, ale i tak cieszę się z makijaży.
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam czarna bluzę i dwa makijaże - z granatowym cieniem i z czerwonym. Więcej raczej nie kupię choć nigdy nie wiadomo co mi do łba przyjdzie xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogólnie pamiętam, jak ubolewałam, że nie kupiłam tej bluzy, a teraz ją wkońcu mam B) Szkoda, że tak mało rzeczy.

    ~lawendisa

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa dostawa sama kupiłam soczewki i makijaż

    OdpowiedzUsuń