Menu rozwijane

01 listopada 2017

Momio szaleje - nowe meble!

Cześć.
   Dziękuje Pejpier za powiadomienie o nowych mebelkach.


Kreatywnie, nie powiem.

Zawsze chciałam się poczuć jak kokos, ale cena nie zachęca.

Balans bieli, balans bieli!

Zjadłabym, ale mnie nie stać. :(

Pomyśleli o żelkach Haribo, Momio dziękować!

Nie zjadłabym swojej podłogi!
*i tak mnie nie stać.*

Prosty, ale ładny.
Tylko ała. Ta cena.

Podróbki okień z wcześniejszej dostawy zawsze na propsie.

Podobają Wam się?
Macie zamiar coś kupić?

7 komentarzy:

  1. Bardzo słodkie mebelki i to dosłownie. Kupię fontannę czekolady, dywan wyglądający jak płatki 'Cookie crips' oraz tą dziwną podłogę. Ten kokos to raczej Kinder niespodzianka. Ogólnie ta dostawa wygląda jak rekwizyty z teledysku 'California Gurls'

    Szkoda, że ma tych oryginalnych podpisów, reszta mogłaby się pośmiać XD

    OdpowiedzUsuń
  2. No no, meble kreatywne xD Kupiłabym dywan, gdyby był za diamenty.

    ~lawendisa

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaaa bardzo fajny i kreatywny stoliczek. Może coś kupię...

    PS. Czy szykuje się kolejna sponsorowana dostawa?
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten stoliczek jest cudowny. Może go zakupię. Ta podłoga ma jak dla mnie za wiele barw. Okno jest ładne, ale cena nie zachęca. To jajko/kokos/czy co to tam jest też jest okej. Reszta nie przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  5. dostawa nawet nawet niestety nie wiem czy coś z niej kupie :C

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo smaczna dostawa, nie powiem. Jednak nie kupię nic, bo ceny za wysokie i chcę utrzymać pokój w pastelowych barwach. xD
    Ale mimo to momio było bardzo kreatywne. xD

    OdpowiedzUsuń