Menu rozwijane

17 listopada 2017

Nowy prezent za momio+!


No cześć!
To nareszcie ja!
Nie chcę mi się przedłużać posta, pisząc dlaczego mnie nie było, więc przejdę do prezentu.



Soczewki są bardzo ładne, ale...
Zauważyła, że teraz gdy dodadzą soczewki z heterochromią są one w tych samych kolorach.
Zielony, niebieski, zielony, niebieski... 
A może by tak żółty i czerwony?
Właściwie to mi obojętnie, aby nie to samo.

No więc to na tyle.
Niedługo powinien pojawić się paint edit.

Podobają wam się soczewki?
Kupicie momio+?

Do następnego!

9 komentarzy:

  1. w sumie to ten prezent byl zapowiedziany juz dawno, ale nikt go nie dodal, wiec dobrze ze go dodalas

    OdpowiedzUsuń
  2. następny prezent to chow chow ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam już...*liczy* trzy pary soczewek z heterochromią, więc nie kupię. Te soczewki średnio mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie podobają mi się, są przeciętne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Są spoko, ale nie kupię momio plus.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ! Mam te soczewki i polecam ! Zapraszam na mojego bloga: blognxd.blogspot.com jest w stylu.... KAWAII !!!
    Pozdrawiam ♥BlogN♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Hejka! Super blog dużo wyświetleń a na mój nikt nie wchodzi nazwa : blognxd.blogspot.com jak by ktoś sie zlitował ❤

    OdpowiedzUsuń