Menu rozwijane

26 listopada 2017

Winter is coming...

Tytuł chyba mówi wszystko...
Naszym przyszłym prezentem na M+ jest ta czapeczka.


Nie wiem jak wam, ale mi czas w ostatnio leci niewiarygodnie szybko. Przecież tak niedawno był październik, a już za jakiś tydzień mamy Mikołajki. Mam nadzieję, że podczas ferii świątecznych czas trochę zwolni i będę mogła nacieszyć się rodzinną atmosferą i błogą bezczynnością. Tym czasem chciałabym powiedzieć, że czapka jest całkiem w porządku i na tym stwierdzeniu zakończyć post, gdyż sprawdzian z geografii zbliża się nieubłagalnie.

Podoba wam się czapka?
Jeszcze trochę i koniec semestru. 
Jak tam wasze oceny?


10 komentarzy:

  1. ta czapka to takie trochę MW

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  2. Gdyby nie to że mnie nie stać kupiłabym. I tak, zmieniłam nazwe z Mrs Arbuz na Mrs KOT

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna czapa, może kupię jak będzie ładny jeszcze następny prezent ^^

    ~lawendisa

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy kto grał w momio w czasie od listopada do stycznia ma takich czapek full. Mam kilka i więcej mi nie potrzeba XD
    ~Yołkine

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna ta czapka, lecz nie kupię jej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń