Menu rozwijane

15 listopada 2017

Nowe mebelki - takie urocze, że aż cukrzycy dostałam

Momio dodało pięć nowych mebelków, które bardzo mi się podobają i mają uroczy motyw. Kojarzy mi się on z Melanie Martinez i jeśli są one nią inspirowane to kocham mocniutko.

Bardzo podoba mi się kolorystyka. Gdyby były takie poduszeczki bez kanapy, w końcu pokój może nie byłby taki pusty i pasował do większości dywanów. Jestem naprawdę zachwycona i pomimo ceny zastanowię się nad zakupem.

Miś po przejechaniu kombajnem. Okropność co ludzie potrafią zrobić z pluszakami, biedny. Pomimo tego ma uroczy nosek.

Awww. Słodziutkie maskotki, nie obraziłabym się gdyby były do kupienia bez półki. I tak jestem zachwycona.

Haha, przypomina mi to mema. Pozdrawiam osoby kochające memy.

Kształt kotka, miłość od pierwszego wejrzenia. Przypomina mi hello kitty. Jedynie cena troszeczkę nie zachęca.

Podobają Wam się?
Do następnego!

8 komentarzy:

  1. Jak najbardziej w moim stylu. Portfel ucierpi...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejuu, to takie piękne <3 Chciałabym kupic wszystko, ale kupię hmm... no nwm, wszystko jest piekne xD

    ~lawendisa

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę kupić wszystko! To jest takie urocze! Muszę uzbierać troszkę diamentów hehe

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz bardziej się przyjrzałam i kilka z tych zabawek na półeczce przypomina pokémony ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. ja chyba kupię tą słodką kanapę z poduszeczkami :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupię szafkę, bo będzie pasować do pokoju.
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń