Menu rozwijane

04 listopada 2017

Momiowe stereotypy



Cześć! Z okazji soboty nic się nigdzie nie dzieje. Sprawdziłam profil: Emily, Lucasa, Jacka, Tikiego, potem wszystkich w Danii, Insta, Snapa, Fb, Momio ApS, aż w końcu trafiłam na Twittera. Tam też nie było nic nowego, ale znalazłam pewną rzecz, która jest fajną ciekawostką. 

Jakiś miesiąc temu, Momio wstawiało na swój profil obrazki dotyczące typów użytkowników naszej gierki. Informacje zawarte na tych obrazkach pochodziły również od graczy. ('Kids doing their own research on Momio defining') Z ogólnych informacji to tyle. Właściwie, to za bardzo nic nieznacząca sprawa, ale myślę, że jest ciekawą odskocznią do poczytania. Zapraszam!

Wszystkie obrazki pochodzą oczywiście z Twitter Momio



PROFESJONALNY EDYTOR
Tworzy edity na komputerze albo używa aplikacji taki jak Enlight. Jego edity są zawsze 'doprawione' i zyskują dużo uwagi.

Level: 40-70

Cel: Być zauważonym na Momio i momiowym Instagramie.

Cytat: 'Nowy edit! Zrobienie go zajęło mi tylko 20 godzin.'

Wiek: 12-15





KRYTYK
Tworzy konto jedynie do krytykowania, bycia wrednym i wkurzającym. Wierzy, że jest fajny i lubiany.

Level: 4-30

Cel: Tworzenie dram i nienawiści.

Cytat: 'Nienawidzę wszystkich.' albo 'Teraz, pozwól mi powiedzieć...'

Wiek: 9-12




ANIOŁEK
Jest najbardziej niewinną osobą. Nigdy nie zrobił niczego złego online. Emanuje jedynie dobrym nastrojem, przestrzega wszystkich zasad, nigdy nie był zgłoszony.

Level: 40-70

Cel: Zachowywać się jak najlepiej w internecie.

Cytat: 'Przestańmy walczyć.', 'Każdy jest piękny'

Wiek: 12-15




FAŁSZYWKA
Mówi, że jest kimś, kim nie jest. Kłamie o swoim wieku i wstawia fałszywe zdjęcia -ukradzione z Google. Reportuje Cię, gdy wątpisz w jego tożsamość

Level: 4-40

Cel: Niewiadomy.

Cytat: 'To ja.', '#NoFake', 'Mam 15 lat.'

Wiek: 8-13


•••
Co myślicie?
Zgadzacie się z jakimś momiowym stereotypem?

15 komentarzy:

  1. nie bijcie mnie za tłumaczenie, w niektórych miejscach

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego rumieńce aniołka wyglądają jak oczy? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahaha, nie zauważyłam tego. wygląda jak jakiś demon XD

      Usuń
  3. nawet nie wiedziałam o istnieniu Momiowego twittera XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Łuu, ciekawe B) Ten aniołek jest jakimś demonem xDD

    ~lawendisa

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jestem chyba
    hmm.. nie wiem hahah
    ~Mafisiaa

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post ^^ Nie wiem, jaki jest mój typ

    OdpowiedzUsuń
  7. Supi post ja chyba jestem z editem

    OdpowiedzUsuń
  8. Poprawiło mi to humor XD
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  9. To momio ma twittera?!
    Ja jestem aniołkio-(nie) profesjonalnym edytorem.
    ~ haniacho2 aka Handes

    OdpowiedzUsuń
  10. niezbyt mi sie te typy podobaja

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem aniołkiem i (nie) profencjonalnym edytorem.
    Te typy są nawet fajne XD
    ~Misia-14

    OdpowiedzUsuń