Menu rozwijane

26 listopada 2017

Czarne oczy masz, komu je dasz?

Nie mam pojęcia, czy jest to spowodowane Czarnym Piątkiem, 
lecz na Momio pojawiły się te cudowne czarne soczewki.


Są to chyba moje ulubione soczewki na Momio i jeśli bym ich nie miała, zapewne kupiłabym paczkę. Wszystko oczywiście zależy od waszego gustu i stylu, w jakim przebieranie swoją postać, ale jeśli tak jak ja, lubicie czarno-białe stylizacje / styl emo / goth / pastel goth / po prostu mroczniejsze klimaty lub chcecie pokazać, że w zupełności pochłonął was Black Friday, to soczewki będą dla was dobrym wyborem. 

Podobają się wam soczewki?
Pochwalcie się, co kupiliście w Czarny Piątek/Weekend!

11 komentarzy:

  1. Mam te podróbę granatową więc llz XD
    tak mówili, że nie przywrócą tych samych kolorów bo blablabla, a tutaj co ja widzę?
    Przynajmniej ktoś się może ucieszyć, ja nie widzę sensu wydawania już pieniędzy na momio :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak pamiętam gdy admini pisali, że nie przywracają rzeczy w oryginalnych kolorach, bo to będzie niesprawiedliwe czy coś. Mam ye granatowe soczewki i nie wiem czy jest sens kupiwania tych czarnych xd

      Usuń
  2. TYLKO DZIŚ! Otrzymasz te czarne soczewki #MostWanted, jeśli przed końcem YY kupisz szafiry lub diamenty.
    Ktoś mi powie co onzacza YY?

    OdpowiedzUsuń
  3. To niesprawiedliwe, że najpierw mówią że czegoś nie zrobią a później to zrobią. Nie kupię. Chciałabym mieć je w mojej szafie ale to niezbyt fair dla innych. I tak nie mogę wydawać pieniędzy na gry

    OdpowiedzUsuń
  4. ehh one są przepiękne..
    nawet nie wiecie jak żałuję że nie mogę ich sobie kupić :c
    ~Mafisiaa

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam, ale teraz trochę żałuję. ostatnim czasem jakoś nie chce mi się wchodzić na momio. Zamierzam już nie inwestować w gry. A tak ogólnie paczak mi się podoba, ale i tak uważam, że to niesprawiedliwe.

    ~lawendisa

    OdpowiedzUsuń
  6. Te mi wyglądają czarniej

    O co mi chodzi
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń