Menu rozwijane

03 listopada 2017

Nowa dostawa, nie wiem w sumie jaka

Ikonką nowej dostawy jest ognisko. Nie mam pojęcia jaki ma związek z ubraniami, ale nie będę czepiać się szczegółów. Rzeczy są proste, ale ładne. Zapewne Momio postawiło na casual, ponieważ dostawa nie ma limitu czasu. W tym przypadku ubrania powinny być uniwersalne i faktycznie takie są. Moimi osobistymi ulubieńcami w wersji damskiej są buty i bluza za dwa szafiry.

Wersja damska:


Wersja męska:

Podoba Wam się nowa dostawa?
Co planujecie kupić?

9 komentarzy:

  1. w męskiej ten sweterek awww i te spodnie czarne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dostawa bardzo mi się podoba, lecz te ładne ubrania są za szafiry, których za wiele nie mam. A szkoda, bo te włosy to cudo

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostawa jest wg mnie super, wszystko mi się podoba, no może z wyjątkiem tej spódniczki. Moimi ulubieńcami są: bluza w paski oraz różowy płaszcz.

    Btw: ta bluzka za diamenty przypomina mi flagę rosyjską XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupię większość ((:
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham ten sweterek za 2 szafiry *-* Ogl, fajna dostawa c;

    ~lawendisa

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym nazwała chyba coś typu cozy bo ma cieple swetry, kurtki itp.
    ~vershee

    OdpowiedzUsuń