Menu rozwijane

05 listopada 2017

Momiowe Q&A - odpowiedzi na wasze pytania!

Cześć cześć.
Iż w poprzednim poście prosiłam Was o zadanie mi pytania, zanim oczywiście przejdę do odpowiadanie na nie, wyjaśnię kilka rzeczy;

Dlaczego w poście nie ma mojego pytania?
Prawdopodobnie napisałeś/aś pytanie po godzinie ósmej.
Zadałeś/aś więcej niż dwa pytania.
*mogą występować wyjątki.*

Nie zdążyłem/am zadać pytania!
Nie przejmuj się, będzie seria z Momiowego Q&A, aby każdy mógł zadać mi pytanie.

Pytania od Nula2205

Na Momio gram dokładnie od trzydziestego pierwszego maja 2016 roku, a o Momio dowiedziałam się głównie z reklam, na początku nie zachęcały mnie do założenia konta.

Pytania od Laurusia1906
1. Em, zatańczyłabym z nimi.
2. Wiele dostaw na Momio skradło mi serce, więc nie potrafię odpowiedzieć na to pytanie.

Pytania od Sweet108
1. Oczywiście, że kawaii. Lubie takie pastelowe kolorki, takie kjut i w ogóle. ❤

2. Nie chciałabym, mam słabe nerwy więc byłoby ze mną ciężko gdyby ktoś pisał ciągle do mnie "halo, halo" "odpisz" "nie nadajesz się na moderatora!"

Pytania od Haniacho2
1. Obsesji nie mam, ale kocham ten klimat świąt, te swiatełka i co najważniejsze... prezenty!! 
2. Tak.

Pytania od Pati671
1. Momio nie jest moją "fav grą", ale lubię w nią grać.
2. Nigdy nie porównywałam Momio do MSP, każda gra jest inna i ma swoje pomysły, sama nie wiem co jest w niej takiego podobnego.

Pytania od Myszkalelz

1. Spaghetti, oczywista oczywistość.
2. Tak, przyznam się, że grałam kiedyś w Star Stable... Teraz gram głównie w simsy i imvu.

Pytania od Yookine
1. Tak. Posiadam konta na wszystkich serwerach. 
2. Było dużo takich osób.. gdybym miała wymieniać je wszystkie zajęłoby mi to godzinę.

Pytania od Josefina
1. Słucham przeważnie Imagine Dragons, Halsey, Panic! At the disco, Melanie Martinez i od czasu do czasu xxxtentacion.
2. Już było takie pytanie, ale od 31 maja 2016 roku.

Pytania od Marta02
1. Ajajaj. Powtarzają mi się te pytania. Simsy i imvu.
2. Kiedyś grałam, pamiętam jak kupowało się te vipy ahh ten szpan. Teraz mi się znudziło i nie wchodzę.

Pytania od Wicia1903
1. Dawno temu chciałam, teraz jakoś zmieniłam zdanie.
2. 
-ładne
-inteligentne
- emm utalentowane 

Pytania od Lawendisa

1. Tak
2. Mam, ale nie gram. Zdecydowanie Momio.

Pytania od Biedronek112
1. TAK, OCZYWIŚCIE. TO MOJE MARZENIE!❤
2. Edytowanie, rysowanie.
*to pytanie to wyjątek, bo czas był do ósmej.*

+Bonus
Pytania od Cry Baby
1. Jakoś rok temu, na youtube pokazało mi się w polecanych 'momio edit' i bardzo mi się to spodobało, jakoś tak wyszło.
2. Hmmm... trudno będzie mi się zdecydować, ale chyba ta;
laviebelle-moja nazwa na instagramie, link w zakładce redaktorzy

Dziękuje za wszystkie pytania!
Do następnego!

8 komentarzy: