Menu rozwijane

17 listopada 2017

Nowa dostawa - podkolanówki, suprajs!!

Nowa dostawa ma taki sam motyw jak nowe meble. Dostawa według mnie jest przecudna, ale to już prawdopodobnie trzecia dostawa kawaii. Oceny ubrań dam później, ponieważ idę kupować te cudeńka, loffki. Tak samo z męską wersją ubrań. Za chwilkę dodam.
Przez tą minkę misia, kota lub nie wiem czego to wszystko psuje swój urok.
Pierwsza bluza jest przecudowna, to samo o kolorowym sweterku. Bluzka w środku nie jest w moim stylu i bez tego też mi się nie podoba.
Pierwsze są świetne i te pastelowe kolory, jednym słowem - cudo. Lecz nienawidzę drugiego typu spodni. Moim zdaniem one pogrubiają i brzydko to wygląda.
Wyczuwam most wanted, ale nie jestem pewna. Jeśli ktoś ma jakieś screeny może mi je chętnie wysłać.
Kwiatek wygląda trochę sadsad. Nie podoba mi się.

Haha - długo czekałam na krótkie włosy. Tylko te kojarzą mi się z k-popem i... nie podobają mi się. Pomimo tego zastanowię się czy ich nie zakupić, wszystko może się kiedyś przydać.
Jeju tak długo czekałam na podkolanówki. Szkoda i to wielka szkoda, że nie są po prostu zwykłego czarnego koloru tylko jakieś wzorki.
Za dużo błysku w rękawach. I cena trochę nie zachęca, nie kupuję.
Awwwww. Ten makijaż jest niesamowity, zakochałam się od pierwszego wejrzenia.
Przez te włosy nic nie widać, ale to jakieś fioletowy księżyc na czoło.

Wersja męska
Takie sobie. Jest po prostu okej.
W wersji męskiej ubrania są takie same, jedynie mają inny makijaż.

Podoba Wam się dostawa?
Co zamierzacie kupić?
Do następnego!

9 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie dali dłuższych włosów.
    Moja ocena: 10000000000/10

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojaaaaaaaaaaa! Ta dostawa to cudooo! Żałuję że mam tylko 600 diamentów. Muszę kupić duuużooo ubrań! Te włosy są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uzbierałam kilka tysięcy więc się zaopatrze.
    ~ Yookine


    PS. Jakimś cudem mam 10 szafirów

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kupuje bo mam 20 tyś ale te włosy są za krótkie ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Zbieram na spódnicę, a włosy kojarzą mi się z anime, chętnie bym kupiła, no ale hajs się NIE zgadza.
    ~ Pineaple

    OdpowiedzUsuń
  6. AAAAAA! To jest cudo! *-* Kupiłam sweterek kolorowy, podkolanówki, sukienkę... i przez przypadek ten księżyc xD Włosy są takie sobie. Nie kupię. Ogółem, dostawa mi się bardzo podoba i jest jedną z moich ulubionych.


    ~lawendisa

    OdpowiedzUsuń
  7. czekałam tyle na podkolanówki, ale te są okropne jak dla mnie
    ogólnie najlepszy chyba tenczofy sweterek

    OdpowiedzUsuń
  8. Aaaa! Krótkie włosy! AAA! Ogólnie dostawa jest super, ale włosy lof

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawie napisane. Super wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń