Menu rozwijane

23 listopada 2017

Dostawa mebli!

Hejka!
Jak wam mija dzień?
Mi dobrze, dziś w mojej klasie były same dziewczyny.
Chłopcy pojechali na wycieczkę...

Ale nie przedłużając, przejdę do dostawy.
Ma ona motyw typowo zimowy.


Stolik jest śliczny, te świeczki dodają takiego wspaniałego klimatu.


Cudna kanapa.
Tylko dosyć droga.


Moje animo w końcu nie będą głodować!


A to jest chyba jakaś zabawka.
Cieszy mnie, że momio nareszcie pomyślało o naszych zwierzątkach.


No fajna roślinka.
Ta dostawa coraz bardziej mnie do siebie przekonuje.


Nie powiem, że jest brzydki, ale to przerobiona wersja innego dywanu.


Okno również nie pojawia się na momio po raz pierwszy, ale no tego, jest po prostu piękne.


No i jako ostatni zostaje...
Właściwie to nie wiem do końca co to.
Albo obraz z ogniem, albo nowoczesny kominek.
Stawiam na to drugie.


No to na tyle.
Dostawę oceniam tak 8/10.

A wam podoba się dostawa?
Kupicie coś?




6 komentarzy:

  1. Fajna dostawa, podoba mi się, że wkońcu jest coś dla zwierzątek.

    ~lawendisa

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna ta dostawa. Kupiłabym to cudne okno lecz mam 4, a nie 5 szafirów. Dla mnie przyjemne, "mroczne" klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem, że cudooo. Ale oszczędzam na święta, więc no.

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne nwm czy kupować bo mam prawie 30 tyś ale dostwa śliczna zastanawiałam się nad zakupem czegoś

    OdpowiedzUsuń
  5. Kanapa poprostu cudenko moje kochane oczywiscie kupuję

    OdpowiedzUsuń