Menu rozwijane

25 listopada 2017

Przygarnij zwierzaka!

Zauważyłam, że na Blogu nie pojawił się jeszcze post o uroczym stworzonku,
 które dostaliśmy w ten piątek. 



Hm.. Nie jestem fanką ani animo, ani psów, lecz ten tutaj w jakiś sposób do mnie przemówił (a może zaszczekał?). Możliwe, że jest to skutek tej świątecznej atmosfery, która powoli się u nas rozprzestrzenia. Święta, rodzinne spotkania, bożonarodzeniowy klimat i biedne małe animo, które trzeba przygarnąć, aby nie zamarzło na śniegu. Rozumiecie co mam na myśli? Niezły chwyt marketingowy. Sprytnie Momio... Nie kupisz M+? - Jesteś bezdusznym człowiekiem obojętnym na cierpienie zwierząt! W każdym razie, piesek jest uroczy i jest to raczej udany prezent. Dziękuję Momio!

Podoba wam się animo?
Przygarnięcie go kupując M+?

6 komentarzy:

  1. Śliczne ja go mam ponieważ kupywałam wcześniej momio plus a następny prezent to świąteczna czapka mikołaja ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie przypomina gremlina. Nie przygarnę go, bo nie mam m+ i nie mam jak kupić. Czy ten pies ma fioletowy język?

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny, ale nie kupię.

    ~lawendisa

    OdpowiedzUsuń
  4. Za dużo M&M jadł...
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń