Menu rozwijane

10 listopada 2017

Dostawa i powrót Lenki

Cześć cześć.
Tu wasza Lenka.
Ogólnie nie żyłam na tym blogu 4 dni z powodu nauki i mój komputer odmawia posłuszeństwa. Poza tym już jestem i przechodzę do dostawy!

Na pierwszy ogień takie dwie urocze bluzki i różowy sweterek.
Pozostawiają wiele do życzenia, ale są ładne.
*chwilowy zawał, przez przypadek włączyłam simsy.*

Nie nie nie i jeszcze raz nie.
Kolor jest okropny i to samo o wzorkach.

Gdyby miały więcej wzorków powiedziałabym, że są przesadzone. Ale tak nie jest. Uważam, że są przeuroczeeeee.

Trzy razy nie, dziękujemy.

Wszystko fajnie, ale pierwsza strona wygląda łyso. Coś mi tu nie pasuje, tylko nie wiem dokładnie co.

Kojarzy mi się z karnawałem. Takie densy.

Trochę takie listonosz stajl. Kolory są ajajaj.. brzydkie. Po prostu.

Typowo nadaje się do szkoły, podoba mi się.

Jestem totalnie zakochana. Jest dopracowane, a kolor niczym sobie. 

Ciekawy dodatek, ale mało widoczny.

edit: ubrania są inspirowane Riverdale

Podoba wam się?
Co jest waszym faworytem dostawy?
Macie jakieś plany na weekend?

Do następnego!

14 komentarzy:

  1. Podoba mi się różowa bluzka i naszyjnik.

    OdpowiedzUsuń
  2. Włosy maja dziwny kolor :/
    ~Misia-14

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostawa taka średnia, najbardziej podobają mi się spódniczki i naszyjnik c:

    ~lawendisa

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna dostawa a tak wgl Lenka ty najlepiej opisujesz ostatnia jak była kolekcja to były same zdjęcia i nikt ich nie opisał kocham ^^ <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Są stroje cheerleaderek, są stroje w kolorach Zwiadowcy, czyli spoko dostawa. Włosy mi się nie podobają. Idę kupić kilka ubrań :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Dostawa jest inspirowana serialem "Riverdale", który uwielbiam i bardzo polecam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupię bluzkę z żółtymi rękawami i sweterek. A weekend będę oglądać "How to get away with Murder" i trochę "Dr Housa"
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  8. Zielony sweterek jest taki sobie, ale wzięłam, może się przydać (tak jak około 9867545678 ubrań jakich kupiłam za te dwa lata), chociaż z reguły to coś jest mi potrzebne, gdy nie ma już po nim śladu.

    - lolka108

    OdpowiedzUsuń
  9. Włosy to raczej MostWanted, były niemal identycznie z okazji kalendarza Świątecznego który był w 2015 roku o ile się nie mylę.

    OdpowiedzUsuń
  10. kolekcja powroci w styczniu lub na poczatku lutego w 2019 roku i jest mostwanted
    ~ReniFer

    OdpowiedzUsuń