Menu rozwijane

16 listopada 2017

Najnowszy prezent za zakup paczki


Prezentem za zakup szafirów, bądź diamentów została fryzura, a tak dokładniej dwie fryzury. Niestety, ale dziewczyny w swoich pakietach dostały dwie sztuki włosów, a chłopcy tylko jedną. Może to błąd? Przechodząc do wyglądu, krótka fryzura wygląda sympatycznie. Kojarzy mi się z k-popowym zespołami. Wersja z kitkami, wg. mnie wygląda trochę kiczowato ze względu na spinki. Pakietu raczej nie planuję kupić.

Wersja damska:


Wersja męska:

Co myślicie?
Planujecie kupić paczkę?

7 komentarzy:

  1. Kawaii *^*
    Nie kupię, nie opłaca się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne, ale szału nie ma. Nie kupuję.

    ~lawendisa

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie wersje są ładne i chyba warte zakupu. Te z grzywką kojarzą mi się z Hubertem z NP. XDD
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdybym mogła to kupiłabym to z pewnością. Może uda mi się coś wymyślić. Obydwie fryzury mi się podobają. Ta z kucykami jest kawaii (ta druga też ale już troszkę mniej xD)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie są śliczne, takie kawaii...
    Może taka będzie dostawa?

    OdpowiedzUsuń