Menu rozwijane

06 listopada 2017

Must Have - Zaladea.

Dzień dobry!
A może dobry wieczór... Nie wiem kiedy to czytacie.

Dzisiaj postanowiłam zrobić Must have!
Nie było to dla mnie łatwe zadanie, bo każdy ciuszek jest na swój sposób ładny.
Ale... Może coś z tego wyjdzie.

Górne części garderoby:


No i stereotyp się sprawdził.
Wszystkie sukienki są za szafiry.
Nie wiem za bardzo jak je opisać, lubię je i tyle.

Jak widać preferuję białe bluzki. Do wszystkiego pasują.


Ale mam też kilka kolorowych ulubieńców.
Ta czarna bluza z prezentów piękna. Musiałą się tu znaleźć
A pozostałe są po prostu urocze, 


No i jeszcze to sukienko-bluzko-coś z japońskiej dostawy.
Jak wiecie lub nie interesuję się kulturą japońską i uczę się tego języka, więc musiałam to tu wstawić.


O mało nie zapomniałabym o kurtkach.
Kurtka z nowej dostawy mnie urzekła.
Druga pochodzi z m+, to moja ulubiona.

Dolne części garderoby:

Spódnice nie pochodzą z konkretnej dostawy, można je znaleźć normalnie w sklepie.
Są bardzo ładne i tanie, polecam kupić je każdemu.


A tu bardziej na bogato.
Piękna spódnica z dostawy steampunk.

Moja momio rzadko nosi spodnie, ale te skradły moje serce.
Takie fajne kocie dresy.

Tutaj taki typowy basic. 
Bardzo lubię te szorty, zaś czarme spodnie mają ciekawy wzór.

(Buty to też dolna część garderoby, prawda?)
Oto i moje ulubione buty. 
Zakładam je prawie do każdego stroju.
Są łatwo dostępne i tanie, kosztują tylko 69 diamentów!


Jak widać upodobałam sobie buty na wysokiej podeszwie.
Uwielbiam w nich to, że są od siebie inne.


Tych butów nie potrafię opisać, są po prostu ładne.

Włosy:

Uwielbiam te fioletowe włosy z momio+, można by rzec, że to moje ulubione.
Fryzura z dostawy Halloween również jest cudna.

Obie fryzury można znaleźć normalnie w sklepie, co tu dużo pisać, są śliczne.


No i tu trochę zwykłego blondu.
No i zaraz będzie "Zal, czemu wszystko co wybierasz jest za szafiry?!"

Makijaż i takie tam:

Matowe szminki, miłość od pierwszego wejrzenia.


Nie ukrywam, że mój styl bardzo zmienił się od początku gry.
Kiedyś nosiłam tylko rzęsy, a teraz te "powiększone" oczy są zazwyczaj widywane na mojej momio.

Z kategorii tatuaży oczywiście pasujące do wszystkiego, niezawodne brwi.


No i kilka moich ulubionych par soczewek.
Pierwsze dwie są przeurocze, a ostatnia... Sami chyba widzicie.

Akcesoria: 

Najlepsze okulary na momio. 
Uwielbiam je i nie wyobrażam sobie mojej szafy bez nich.


Ten pirecing kupiłam na dostawie Most Wanted, bardzo go lubię.


Wianki, to według mnie najlepsze nakrycie głowy na momio.


Jeszcze więcej wianków!


Taki tam kawaii plecaczek.


No i na koniec maska.
Cudo i tyle.

Ajj... Dość dużo tych ubranek, ale no cóż. 
Mam nadzieję, że się wam podobało, bo pisałam ten post kilka dni.

Do następnego!


8 komentarzy:

  1. Malo co z tego mam, ale po dwukrotnej zmianie konta i milionie przerw no to heh
    ooo nie tylko ja kocham matowe szminki

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym mieć tę czerwoną szminkę i białe soczewki *^*

    OdpowiedzUsuń
  3. Część ubrań, które uwielbiasz mam i ja, i też bardzo je lubię. (Jesteśmy do siebie trochę podobne xD) Te creepersy w dwóch kolorach to moje ulubione buty na momio

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne perełki masz w szafie ^^
    ~Yookine

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne, kilka rzeczy posiadam :)

    ~lawendisa

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne <3
    marzę o białych soczewkach, masce, kurtce z m+ i kilku innych rzeczach :D
    Pozdrawiam <3
    ~Mafisiaa

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze chciałam mieć te buty, ale jestem samotna i ich nie dostałam (*)

    OdpowiedzUsuń