Menu rozwijane

03 listopada 2017

Następny prezent za zakup Momio+ (10.11-16.11)


Wydaje mi się, że ta bluza w zamyśle była naprawdę fajna, ale coś nie do końca wyszła. Zapewne jest następstwem innej bluzki, która była jakiś czas temu w prezentach. Lubię jej kolor, ale wiem, że duża część użytkowników nie przepada za żółtym, do tego tak jaskrawym. W każdym razie, trafiła mi się też trochę niefajna poza. Z innej perspektywy pewnie wygląda to trochę lepiej, choć znając życie, dużej różnicy raczej to nie zrobi.


Co myślicie?
Podoba Wam się ta bluza?

8 komentarzy:

  1. Boże gdyby była czarna/biała albo kij szara, no po prostu inna niż żółć XDD KUPIŁABYM, kocham ten krój ale nosz nie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdyby nie żółty, byłaby spoko. Nie przepadam za żółtym. Te długie rękawy są kjut

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze, podoba mi się :D

    Kojarzy mi się z typowymi bluzami GAP, które nwm czemu dość sporo osób je nosi, dla mnie nie są szczególnie wyjątkowe, ale ta na momio jest ładna xdd

    OdpowiedzUsuń
  5. Oni zawsze coś zepsują, To jest piękne, ale ten kolor ;-; meh.

    ~lawendisa

    OdpowiedzUsuń